Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
Filtrimokits
Postitusi: 17
Liitunud: 19 Jaan 2010 01:45

Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas Filtrimokits »

Hei,

ootaks teie arvamusi heade küünalde ja nende juhtmete kohta, mida soovitate ja miks.
Hea oleks, kui mainiksite ka kaupluse, kust neid osta oleks võimalik.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas marko »

Filtrimokits kirjutas:Hei,

ootaks teie arvamusi heade küünalde ja nende juhtmete kohta, mida soovitate ja miks.
Hea oleks, kui mainiksite ka kaupluse, kust neid osta oleks võimalik.


Kasutage NGK BP7ES või NGK BP8ES viimane veelgi külmem.Samuti NKG või mõne muu margi silikoon juhtmeid,suht kallid aga asendamatud.Need vene küünlad võite ausalt öelda ära visata.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas Neeme »

Ma olen sellest paljudes kohtades juba rääkinud, aga panen veelkord. Kunagine IZ412 '90 töötas kõige paremini Championi küünaldega. Täpset marki ei mäleta, kuid need olid kataloogis antud asendusküünlad. Enne neid olid peal kõikvõimalikud variandid (originaalid, igasugu Ida-Euroopa toodang, NGK, Bosh jne), kuid kõik töötasid ühtemoodi minu Mossel. Ehk teisisõnu: tuterdas-paterdas, pidi pidevalt õhuklapiga tõmblema, alla 2500 ei tahtnud üldse töötada. Vähemalt õpetas see mind piduradamise ajal gaasi andma ;) Aga kui sai Championid peale, siis isegi talvel polnud eriti õhuklappi vaja kiputada. Mootor oli nagu traktor - mine või pott-pott kohalt minema. Ja seda ilma mingi iluvõimlemiseta.
Ka oma rallimossel olid Championid peal ja probleeme ei täheldanud.

Täpsustuseks. Ega tegelikult kõik 412 mootorid samasugused ole. Ma olen täheldanud, et (vähemalt) Izevski mootorid olid alates '80 lõpust natuke võimekamad, kui vanemad variandid. Eakamad võivad mingi muu küünlaga paremini popsuda.
Kasutaja avatar
mossejumal
Postitusi: 620
Liitunud: 10 Okt 2009 10:38

Re: Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas mossejumal »

Mul kombil kõik vene küünlad ja juhtmed,muideks väga hästi töötab :D.Isegi on -20 kraadi juures käima läinud,aga talvel ei sõida.
via
Postitusi: 113
Liitunud: 24 Apr 2009 16:00

Re: Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas via »

Ise olen üldjuhul vene originaalide küünaldegaga läbi ajanud, aga see on UMZ-311 korral, mitte UMZ-412. Vigadest on esinenud küünla piibupoolse väljaviigu murdumist, ilmselt soojuspaisumisest tingitud katkemine...muidu on justkui toiminud. Aga UMZ-311 on ka tiba teine kui klassik moto. Kõrgem surveaste, segu keerisega sisselase, jne. A-20 küünlad on alati pea valged olnud, seega justkui pisut liiga kuumad sellele motole...
UMZ-412, mis tulid kõigile mossedele Ufaa tehasest, nii iž kui AZLK, erinevusi läbi ajaloo justkui peale karpa eriti pole. Vanadel K-126, uuematel Weber...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Kasutaja avatar
marko
Postitusi: 520
Liitunud: 02 Veebr 2009 20:16
Asukoht: Tartu

Re: Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas marko »

Eks see oleneb mingil määral ka konkreetsest mootorist mis küünlaid ta rohkem armastab.Endal kastitäis kogunenud igast marki küünlaid mis igas olukorras ikka korralikult ei tööta,kord jamab üks kord teine pütt ja tühikäik ka pole olnud ideaalne.Ise panin need NKG peale samuti teiste soovitustel ja pole neid kahe aasta jooksul välja vahetanud ning on ühe mootori pealt teisele rännanud ja töötavad laitmatult igasugustes tingimustest.Samas kui mootor juba parasjagu hõre ja segud,süüted paigas pole ega siis võib neid küünlaid samuti sööma hakata :)
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
rooler
Postitusi: 6
Liitunud: 13 Okt 2009 15:25

Re: Küünalde ja nende juhtmete küsimus.

Postitus Postitas rooler »

Eile just tegelesin sellega.Juhtmed vene omad vajalikud pikkused valmis lõigatud,komplekt 80.-
Neli eboniit piipu 80.-
Küünlad olid vene omad a25.- raha tükk(SAAST)Eile panin peale jaapanlase Denso-d isegi kataloogis mosse olemas(Japanparts)25.-raha tükk auto töötab hoopis teise häälega.Prooviks oli enne peal 2 venelast ja 2NGK-d.NGK-d olid ilusad puhtad ja kakao värvi,venelased aga mustad ja nõgi täis,nii,et saast.Ühel venelasel oli kohe elektroodi vahel suur tagi tükk.
Osta densod ja pool peavalu selle autoga läinud.
Vasta