sass kirjutas:Ja 412 rooli küll ei paneks - seda on nii nõme kinni hoida ja muutub libedaks (plastik ju).
Kate pääle panna, pole häda kedagist, too ilusam kah ja mulle sõita meeldib sellisega hulga rohkem.
Omasin ennem 412 IE, millel oli seesama makaron rooliks ja harjusin ära ja too originaal kuidagi vastuvõtmatu.
Pole pikka aega jälle midagi räägitud.
Vahepeal sai siis auto tööle pandud ja natukene sõidetud.
Pärast mõnda aega seismist ja üpris külma ilmaga läks üllatavalt hästi käima.
Viimati, kui laupäeval (02.02.10) ta käima panin, sis ei tahtnud -20 kraadiga eriti minna.
Sisse sai pandud ka tossool.
Paar päeva tagasi panin auto tööle. Läks suhteliselt kiiresti. Läksin siis sõitma, paagis 10 liitrit bensiini, jõudsin sõita vaid 4km.
Siis sai bensiin otsa. See pole veel kõik. Sõidu ajal kadusid pidurid ka veel ära, minnes just suure hooga kurvi poole. Tundus ka veel, et üks pütt ei tööta.
Hakkab vaikselt tunduma, et sellega on rohkem häda, kui temast kasu on.
A.Roosenberg kirjutas:Paar päeva tagasi panin auto tööle. Läks suhteliselt kiiresti. Läksin siis sõitma, paagis 10 liitrit bensiini, jõudsin sõita vaid 4km.
Siis sai bensiin otsa. See pole veel kõik. Sõidu ajal kadusid pidurid ka veel ära, minnes just suure hooga kurvi poole. Tundus ka veel, et üks pütt ei tööta.
Hakkab vaikselt tunduma, et sellega on rohkem häda, kui temast kasu on.
Suure bensukulu põhjuseks siis tagantjärgi võib öelda ,et oli katkine klapp ja pidurid kadusid sellepärast ,et juhipoolsest tagumisest pidurisilindrist tuli mansett välja..ehk on kellegil midagi õppida teinekord sellest
Kui piduriklotsid ja trumlid liiga kulunud on,võibki Mossel nii juhtuda,et lükkab kolvi välja. Ise kardan ka sellist viga ja vahel ikka kontrollin seda sõlme. Omal pole siiani veel juhtunud aga mine sa tea...
Kusjuures ei tea,ma lükkasin selle sama manseti sinna tagasi ja sõidan nende samade klotside ja trummlitega samamoodi edasi ja pidurid võtavad ideaalselt.