Täiendame logiraamatut.
Täna sai ette võetud õlivahetus, vahepeal küll 1100 km sõidetud, selle käigus sai ära võetud ka karteri põhi ning arvestades millist tagi see täis oli ja kui must õli oli, tuleb järgmine õlivahetus jälle 1000 km pärast teha, kui mitte varem. Karteri põhja eemaldama asudes ei andnud 2 polti keermest järgi vaid olid kohe keerama asudes pehmed, meelitasin mis ma meelitasin, aga katki nad läksid, õnneks ei olnud nad kõrvuti. Kumbagi väga välja ei saanud vaid pidin puurima, aga ühe auguga läks nii kehvasti, et seal enam polti kuhugi keerata ei ole, eks kui järgmine kord lahti võtan teen selle korda, kuid esialgu õli sealt lekkima ei hakanud.
Lisaks sai installeeritud tuhatoosi asemele kahene sigaretisüütaja pesa, millest üks voltmeetriga USB pesa ja teine tavaline sigaretisüütaja
USB pesa koos voltmeetriga. Kui originaal sigaretisüütaja on otse aku pealt, siis nende vool käib läbi süüte. Esialgu jääb selline väljanägemise lahendus, kuid kui tuleb parem mõte teen ringi.
Lisaks: vahetasin ka daazi K126e vastu tagasi välja, sest ei saanud daazi korralikult tööle. Kuna mul oli miski mu 126 seeria karburaator veel, siis sai sealt teise lõõri pandud 250-se düüsi asemele 280-ne düüs. Nüüd liigub ka kõrgemal pöördel mootor K126-ga nobedamalt.