IŽ 412 1977 tarmo400

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas Muhulane »

Krt,kui kapoti lahti lööd ja sealt vahivad vastu värvitud osad,siis tekib juba kerge erekas. Äge,äge,äge!
Kus galvaniseerida lasid juppe? Mootorile ja plekkidele läks mis värv?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
13piisab
Postitusi: 91
Liitunud: 13 Okt 2013 09:11
Telefon: 5226961
Asukoht: Saku-Laagri-Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas 13piisab »

tarmo400 kirjutas: Sügis ja kütmata garaaž tähendavad seda et kahe nädalaga tuleb plekile juba punane jume peale. Pidin pauside ajal natuke kruntima
Kui ei viitsi iga jupi pärast püstolit puhastada (ja kohati ka asju katta), siis abiks on roostemuundur. Pintseldad haljaks tõmmatule peale ja õhuniiskuse toel enam rooste ei pure. Hiljem krundi eel käsi-traatharja või trell-messingharjaga pind üle, kuigi mõistlikult nn õiget asja doseerides ei ole ilmselt isegi vajalik. Ma igatahes käin - on kogu protsessis imetilluke osa ja annab parema une :)
Su kapotialuse läikiv pind paneb aga küsima, ega Sa ketaslõikuri traatharjaga "pinda ei poleeri"? Kui liiga siledaks ajad, võib nake ebapiisav jääda ja kõik peale kantud kihid plekilt mingil hetkel irduda. Olen kord sellise asja messingketaste lõppemisel kokku keeranud ja ei soovita... :)

...aga tubli ettevõtmine ja silm puhkab: jõudu!
Kollane 21406. Liigub harva - tahab hulka rohkem tähelepanu, kui muud sõidukid :)
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Enamus pidu puhastan sellega

Pilt


Sama ketas olemas ka relaka otsa aga toimib hästi ainult siis kui pöörded on seal 5000 juures. Muidu kulub väga kiirelt
Või siis suurema rooste korral relakas+terashari ja siis selle kettaga karedaks.
Telefoniga tehtud piltidel läigib asi rohkem kui tegelikkuses.
Puhastatud pindade konserveerimiseks olen kasutanud sellist asja
http://fixus24.ee/?st=5;info=;toode=KT- ... vanol.html
elab ka ilusasti talve üle ilma punaseks minemata.
või oskab keegi midagi paremat soovitada?

Mustade asjade värv ( ei leidnud päris täpset pilti)
Tooniks Lada 601
ja sama firma krunt. A.V.S.K müüb

Pilt

Oranž on Devoris segatud

Tsingitud asjad on see et... kapist võtan :)
On kunagi eelnevalt Voltas tehtud. Selle auto asjad on kõik alles puhastuse ootel.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas partnermosse »

Mina olen sellist kasutanud nimega " tsinkar" ehk "цинкарь"
https://et.our-hometeam.com/4273513-rus ... pplication
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Kas keegi on niimoodi rooliotsi remontinud nagu siin videos?
https://www.youtube.com/watch?v=Q8cQf5mRo7I
teoorias võiks ju asi töötada niikaua kui ülemine ja alumine kauss omavahel kokku ei puutu.
Kasutaja avatar
Seenior
Postitusi: 637
Liitunud: 18 Apr 2009 15:20
Asukoht: Lavassaare

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas Seenior »

Suvaliste tootjate tehtud kausside puhul pole see midagi uut,samuti on ka materjali kvaliteet väga kõikuv ja kestvusaeg küsitav.Pisut aitab nende kestvust pikendada ka ülemise kausi serva madalamaks viilimine.
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Nüüd on auto peaaegu koos, 50m proovisõit tehtud. Tänavale pole saanud, kuna kindlustus hetkel puudu.

Esiosa kokkupanek
Pilt

Pilt

[img]imghttp://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/449/112/0112306433e100d.jpg[/img]

Kaitseraua puhastasin seest ja värvisin
Pilt

Kolmel talvel paar soolaga sõitu ja uus originaalvärviga amort on selline
Pilt
( enne puhastamist jäi pilt tegemata)

Pilt


Siis vaatasin et klapikambri kaan tahaks värskendust
Pilt

Pilt

Pilt
Reljeefsed kohad ei saanud kõige paremad
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Siis plokikaane pingutus ja klappide reguleerimine( tegelikult piirdus asi kontrolliga)
Pilt

Pilt

Pilt

Peaks vist päris fotokaga ka mõne pildi tegema niikaua kuni kapotialune veel selline välja näeb

Küsimus karburaatori kohta. Originaal 109 düüsiga on hing kinni. Eriti seal kusagil 2000 pöörde juures. Sõitsin praegu 128 düüsiga ja tundub küünla värvi ja kütusekulu järgi et natuke palju. Võib-olla on seda ka keegi suuremaks uuristanud. Kuna mul sellised düüse riiulis pole siis võtsin K126 karburaatorilt 185 düüsi. Läbimõõt tundus enam vähem sama mis Osooni 109. Puurisin selle 185 1,2 millimeetriseks.( algselt oli u. 1,1) Käima panin aga sõita pole veel saanud. Kas kellelgi on kogemust et mis see õige number/ mõõt oleks , millega keskmine Moskvitš hästi sõidaks.

Praegu on niimoodi koos
Pilt

Pilt

Pilt
Viimati muutis tarmo400, 24 Jaan 2020 13:31, muudetud 1 kord kokku.
hard0
Postitusi: 360
Liitunud: 22 Mai 2010 21:29

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas hard0 »

Kuidas elektriventilaatori lülitamine lahendatud on? Kui termolülitiga, siis kuhu see paigaldatud on?
AZLK 426(427) 1973
AZLK 2140 "Rallye" 1977
Kasutaja avatar
tarmo400
Postitusi: 118
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:24
Telefon: 5014308
Asukoht: Tallinn

Re: IŽ 412 1977 tarmo400

Postitus Postitas tarmo400 »

Pildil üleval vasakul on näha ventika anduri auk( korgi kõrval)
algselt oli VAZ 2106 andur aga Fixusest valisin mõned kraadid madalamatel temperatuuridel lülitava anduri

Pilt
Vasta