Karpast ja düüsidest

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Urukoer »

pane 20 l kanister kohe pagassi,see sul nüüd standardvarustuses !
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Muhulane »

tarmo400 kirjutas:Kas nüüd seda ohtu pole et kogu see kütusekogus mis ämbrist sinna valatakse voolab lihtsalt mööda karburaatori seinu ja segukoonust laiali ja enne kui midagi silindrisse jõuab on mootor juba janusse surnud? Peenema ava puhul pihustatakse kütus segukoonusest mööda otse kollektori suunas.
Kusjuures kõik pahises ilusti koldesse. Usinalt sai pealt jälgitud :) Ja juga oli oluliselt muidugi tummisem,kui originaalmõõduga :)
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Muhulane »

Urukoer kirjutas:pane 20 l kanister kohe pagassi,see sul nüüd standardvarustuses !
20L plännu on mõmmiaabits. 100L vaat on asjakohasem :D
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas mario »

Kuna siin ühes teises teemas on julm arutelu selle õnnetu K-126 üle...
Tekkis huvi üks saag käima tõmmata jälle sellel teemal..

Nimelt, kuna K-126'd on üldjoontes sama ehitusega, siis Volga pealt võetuna 126GM on lõõridega 32-32mm, mossele vist tehti 28-32mm lõõridega?
Ühes vene foorumis oli selline kompunn:
Alumine ots siis Volga pealt, ülemine mosse oma ning düüsid:
1 кам. БД 24.....гтж 250 гвж 260
2 кам. БД 27.....гтж 330 гвж 310
вжхх сток 445
тжхх 1 кам.50
тжхх 2 кам.75


mosse versioonil olid vist mõlemad külgmised kanalid 50? (tunnistan ausalt, olen oma mosseraamatu kuskile igavikku ära paigutanud ja ei leia enam...)

Igatahes sm. AleksMishenko väidab, et trassi kulu langes 6.5-7 liitrini, linnasõit läks ka veidi särtsakamaks. Tippkiirusele mõju ei avaldanud, meie oludes on kõik legaalsed kiirused saavutatavad. Teised paar tk kiidavad sama takka, et komplekt töötab..
Et kas peaks ka hakkama Volgade karpasid kokku ostma? :D
Kasutaja avatar
rs_
Postitusi: 60
Liitunud: 24 Juul 2015 11:05
Asukoht: Järvamaa/Tartumaa

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas rs_ »

Keegi 07 karburaatorit on proovinud?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas partnermosse »

rs_ kirjutas:Keegi 07 karburaatorit on proovinud?
Proovitud, töötab...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
ipi
Postitusi: 31
Liitunud: 23 Juul 2018 22:03
Telefon: 53413823
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas ipi »

Daaž 2101-1107010-11 karpa ja düüsid panin
1 lõõr küte 120 õhk 170
2 lõõr küte 162 õhk 190.
Alguses ei tahtnud hästi pöördesse minna, aga kui olin kullinoka 0,5 mm puuriga suuremaks puurinud hakkas ilusti pöördesse minema.
90 sain ilusti kätte, kuid sealt edasi hakkas vaevalisemalt edasi minema. Mis peaks veel tegema, külgmised düüsid suuremaks puurima? praegu seal kirjas düüside suurus 60, kas keegi Lääne-virumaal saab sellega aidata.
IŽ 412
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas sass »

Suuremaks puurimine siinkohal enam ei aita, viga tuleks otsida ilmselt mujalt. Missugused segukoonused on kasutusel ja emulsioonitorud?
irukas
Postitusi: 177
Liitunud: 03 Sept 2013 18:28
Telefon: 55 81 505
Asukoht: Iru küla

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas irukas »

Selliste düüsidega peaks kella põhja laskma probleemideta. Nagu juba öeldud on viga kuskil mujal. Paigas peab olema süüde karpa jne.
Linnuvabriku garaaž
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Karpast ja düüsidest

Postitus Postitas Martin2140 »

Viga võib ka täitsa vabalt olla karpas. Kui on teise kambri avamine vaakumiga siis järsku lihtsalt teine kamber ei avane ja sellest tulenevalt madal top speed.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Vasta