Probleem mossega

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Danlandia
Postitusi: 3
Liitunud: 17 Mai 2019 14:49

Probleem mossega

Postitus Postitas Danlandia »

Keegi teab, mis viga võib olla?
Moskvich 2140, et kohapeal käib nagu ilusti, aga proovisime sõita, siis ei tahtnud pöördesse minna ja võimu polnud kohe üldse
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas Martin2140 »

Vana tüübi karbuss või daaz?
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas partnermosse »

Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Danlandia
Postitusi: 3
Liitunud: 17 Mai 2019 14:49

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas Danlandia »

partnermosse kirjutas:Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas partnermosse »

Danlandia kirjutas:
partnermosse kirjutas:Raske öelda, milles täpselt probleem kuid ilmselt DAAZ karburaatori puhul võib olla on düüsid vahetusse läinud. See vajaks ikka lähemalt uurimist mõne spetsialisti poolt.
Võibolla tõesti... Ma homme lähen vaatan veel lähemalt üle, vaatan mis teha saan... Äkki üldse uus karpa, peaks vist olemas olema
Ka olemasoleva saab korda teha ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas Martin2140 »

Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Danlandia
Postitusi: 3
Liitunud: 17 Mai 2019 14:49

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas Danlandia »

Martin2140 kirjutas:Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Mul oli, nii et pidin gaasi pumpama koguaeg, et ära ei sureks
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas partnermosse »

Martin2140 kirjutas:Endal oli selline juhus talvel et jagaja vaakumkorrektor oli otsad andnud. Siis oli sedasi et liikuda sai ainult kas gaas täiesti põhjas või gaas täiesti maas, muude vahepealsete asenditega hakkas mootor välja surema.
Muidu partnermosse. Palju sa vanatüübi karpadega tegeled. Huvitaks just mida sa arvad nendest uutest karbussi remontkomplektidest. Igas tahes mis mina sain, selles ei olnud mitte ühtegi õiget düüsi. Kõik düüsid olid natuke suuremad, nii et neid ma ei vahetand. Kiirenduspumba mansett vajas nõks lõikust, muidu tuli lihtsalt otsast ära, ja need tihendid on küll ainult ühekordseks kasutamiseks. Muidu kui paned kokku ja siis lahti võttad, pead kohe uued tihendid panema. Tihendid muidu pole veel ära vajunud et selle poolest saaks veel kasutada. Küll aga teeb bensiin need tihendid nii lõdiks et need lihtsalt vajuvad suuremaks, ja masin tühipööretel enam käia ei tahtnud sest tihendi tühikäigusüsteemi auk on nihkunud ja kõik kanalid blokeeritud.
Vanatüübi K-126 mõtlesid? Nendega ei tegele, pole varuosi. Aga DAAZidel jah kiirenduspumbamembraanid nigelad, parimad on punast värvi. Teised tehtud nagu vakstust ja bensiin sööb nad auklikuks.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 286
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas Martin2140 »

k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Probleem mossega

Postitus Postitas partnermosse »

Martin2140 kirjutas:k126 jah. kiirenduspumba membraan oli lihtsalt ühte pidi liiga pikk nii et pidi lühemaks lõikama.
Leidsin 1 tutika remontkomplekti K-126 -le. Kui on soovi, anna teada.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta