Täna sai nats nokitsetud. Esimene asi oli pidurid. Need puudusid täielikult. Lähemal uurimisel selgus et loik tekib peasilindri alla. Kakkusin selle lahti ja üks manset oli ära sulanud(Küllap Dot4 sees olnud). Õnneks oli härra Lepikult ostetud esisillal üks silinder küljes. See ei tundunud küll mosse oma olema(mu arust oli GAZ peale kirjutatud).

Kui keegi teab mille silinder siis võib siia kirjutada. Igatahes sai ta molekulideks võetud, puhastatud, õlitatud ja kokku tagasi pandud. Tundus et peaks toimima. Ainuke murekoht oli 32mm kolvi diameeter varem olnud 22mm vastu(peab pedaali kõvemini suruma hakkama). Kruvisin ta auto külge ja peale paari tunnis õhutamist ja klotside regullimist olid sellel 401-l jälle pidurid.
Teine asi millega sai tegeletud oli mootor. Nimelt ei taha see üldse meeldivalt käia. Regullisin klapid ära ja vaatasin jagaja sisu üle. Kõik oli nagu normaalne. Küünlad(22mm võtit vaja, kes ei tea) olid väga nõgised. Korraks olin rõõmus ja arvasin et saan ta normaalselt käima nüüd aga ei. Asi paranes aga pole kaugeltki rahuldav. Niiet tuleb mootori remont ette võtta.
Aga muidu sai tükk aega niisama autot uuritud ja ajab ikka muigama. Selle auto kummalised lahendused ongi põhjus miks ma seda autot tahtsin ja originaalina säilitada tahan. Kui siin on keegi 401 omanik Kagu Eestist siis tuleks hea meelega muljetama.
Endiselt otsin: Süütelukk, 401-e raamat, esistange, üleüldse korralikke iludetaile.