Tagasild sai autole alla ja kuna suvi tundus veel väga kaugel olevat sai mõned kuud tagasi hakatud esiotsa lammutama.
Natuke keevitamist

Kahjuks jäid enne ja peale keevitamist pildid tegemata, aga see ,mismoodi uuemate autode sillatalad on tehases kokku keevitatud, on jube.
Näiteks amordi ülemise kinnituse juures oli nii et esimene kolmandik keevisõmblusest oli tabanud ainult tala ja teine kolmandik ainult amordi kinnitust ning ainult üks kolmandik kogu õmblusest liitis kuidagidmoodi kahte detaili.
Siis liivaprits
ja terashari ja igasugused muud kettad ja harjad....
Vahepeal tekkis küsimus et kas pidurikettad olid tehasest mustaks värvitud, või lihtsalt need musta värvi jäägid on sinna tekkinud siis kui komplektne sild on üle värvitud?
Liivapritsist veel selline üllatus,... pealt ei tundunudki nii roostes.
Pool tundi tööd ja selline.
