Nüüd Sul pikaks ajaks mure murtud toite osasMuhulane kirjutas:Sai siis uus karpa Moskva 412 pääle pandud. Mõnusalt töötab küll
AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1582
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Tahaks loota
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Bensukulu ei ole praegu prioriteediks. Peaasi,et mootor töötab hästi ja minekut ka oleks.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Et saaks juba kohe alguses flantsi kõveraks? Hea mõte!Urukoer kirjutas:keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Mis flantsist te räägite? Karbuss käib ikka sisselaske kollektori peale, mitte flantsi külge. Isegi raamatus on kirjas, et tuleb tömmata kinni 95Nm jõuga, siis saab hea ja väldib õhulekkeid, seega segu on paigas ja kütet võtab vähem.vaalo kirjutas:Et saaks juba kohe alguses flantsi kõveraks? Hea mõte!Urukoer kirjutas:keera aga alumised tikkpoldid mehiselt kinni,siis pidi vähem ka rüüpama
Ma enda masinatel kõigil algul kergelt kinni keeranud ja siis käib ühtlaselt, aga kui kõvasti kinni tõmmata, siis hakkab nagu kergemalt käima ja kütet võtab vähem. Alati kõigil tugevalt kinni keeranud need, pole mingit flantsi kõveraks ajanud.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud. K 126-l ikka see osa,kus ujukikambriosa istub seguklappide osale pääle,sealsed kõrvad on küll mõnel karpal kõveraks keeratud. DAAZ-il on seguklapi osa nii paks,et selle kõverakskeeramisel peab küll asjatundja olema.
See selleks.
Vahelpeal tekkis jälle pisut südamevalu ebaühtlaselt töötava mootori suhtes. Seda siis tühikäigu poole pealt. Peale karpa paigaldamist oli kõik vinkselvonksel,kuid peale pikka sõitu hakkas pull pihta. Tühikäiku,kui sellist enam ei olnud,toorega tuli tsipa kaasa aidata. Muidu,kui gaasi lahti lasid vaba hooga või pikem käiguvahetus oli,siis jäi kohe mootor seisma. Linnas oli paras jebla sellega. Jõudsin koju,hakkasin asja uurima. Esmalt võtsin jagaja ette.Kaan maha,kontaktid ok. Rootor ok. Rootori all oleva kaitsekaane võtsin ka ära ja seal ahhaa....rohelisel ja punasel juhtmel rüüsikahjustused. Need sai korda,kabla kokku ja proovima. Ei na miskit,sama kõik. Laiuta muudkui käsi. Abi sai siis Partnermosselt küsitud ja tema laksas kohe asja ära. Karpal küljes vooluga töötav klapp ja mul muidugi see ühendatud polnud. Juhe külge ja...tadaa. Mootor töötab just sedasi nagu kass lakuks piima Kradi hästi
See selleks.
Vahelpeal tekkis jälle pisut südamevalu ebaühtlaselt töötava mootori suhtes. Seda siis tühikäigu poole pealt. Peale karpa paigaldamist oli kõik vinkselvonksel,kuid peale pikka sõitu hakkas pull pihta. Tühikäiku,kui sellist enam ei olnud,toorega tuli tsipa kaasa aidata. Muidu,kui gaasi lahti lasid vaba hooga või pikem käiguvahetus oli,siis jäi kohe mootor seisma. Linnas oli paras jebla sellega. Jõudsin koju,hakkasin asja uurima. Esmalt võtsin jagaja ette.Kaan maha,kontaktid ok. Rootor ok. Rootori all oleva kaitsekaane võtsin ka ära ja seal ahhaa....rohelisel ja punasel juhtmel rüüsikahjustused. Need sai korda,kabla kokku ja proovima. Ei na miskit,sama kõik. Laiuta muudkui käsi. Abi sai siis Partnermosselt küsitud ja tema laksas kohe asja ära. Karpal küljes vooluga töötav klapp ja mul muidugi see ühendatud polnud. Juhe külge ja...tadaa. Mootor töötab just sedasi nagu kass lakuks piima Kradi hästi
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Kas keegi on seguklappide osast rääkinud? Kõveraks läheb karburaatori keskmise osa alumine äärik, ehk tinglikult öeldes flants, ja see kipub olema DAAZ karburaatorite tüüpviga. Kui vaatad oma pilti, siis näed, et see tekstoliidist vahetükist kõrgemal olev serv ei olegi nii paks. Ja seda raamatut tahaks lausa oma silmaga näha, mis käsib M8 polti 95 Nm jõuga kinni tõmmata.Muhulane kirjutas:Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud.
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Mina rääkisin seguklappide osast,kui juhuslikult aru ei saanud.vaalo kirjutas:Kas keegi on seguklappide osast rääkinud? Kõveraks läheb karburaatori keskmise osa alumine äärik, ehk tinglikult öeldes flants, ja see kipub olema DAAZ karburaatorite tüüpviga. Kui vaatad oma pilti, siis näed, et see tekstoliidist vahetükist kõrgemal olev serv ei olegi nii paks. Ja seda raamatut tahaks lausa oma silmaga näha, mis käsib M8 polti 95 Nm jõuga kinni tõmmata.Muhulane kirjutas:Ausalt öeldes ei ole veel näinud,et seguklappide osa oleks kõveraks keeratud.
"Sõiduautod Moskvitš" 1986.a. väljalaskes on lk.42-43 välja toodud pingutusmomendid. "Muud kinnitusdetailid" alt leiab M8 poldi pingutusmomendiks 14...18Nm
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu
Tore, aga karbussi kõveraksminemise seisukohast ei puutu seguklappide osa kuidagi asjasse, kui juhuslikult aru ei saanud.Muhulane kirjutas: Mina rääkisin seguklappide osast,kui juhuslikult aru ei saanud.
14-18 Nm on täitsa loogiline, aga "sass" rääkis millegipärast pingutusmomendist 95 Nm ja et kuskil raamatus on nii kirjas.Muhulane kirjutas: "Sõiduautod Moskvitš" 1986.a. väljalaskes on lk.42-43 välja toodud pingutusmomendid. "Muud kinnitusdetailid" alt leiab M8 poldi pingutusmomendiks 14...18Nm