Co tase
Re: Co tase
Küünlad, juhtmed, kontaktid, jagaja, karburaatori reguleering, segukruvi korrasolekut, öhufilter, lekked - kriitiline pilk peale, kas on korras. Kui on köik nimetatud asjad korras, siis peab minema läbi.
			
			
									
						
										
						- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Co tase
Reguleeri klapivahed ja süütemoment õigeks + see mida sass lisaks kirjutas...Raivo456 kirjutas:Probleem selles, et küll all uus pütt ja ajad aga üv siiski ei saa kuna co kõrge. Mida soovitate vaadata teha, et seda alla saada.
+1 asi veel, aga selle saaks korda minu käte vahel ja see tasuline teenus...

 Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks 
 
			
						2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
 
 Re: Co tase
Karteri tuulutuse toru ühenda lahti v suuna mootori alla. See vist peaks ka aitama?
			
			
									
						
										
						- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: Co tase
Egas lada mootor polers_ kirjutas:Karteri tuulutuse toru ühenda lahti v suuna mootori alla. See vist peaks ka aitama?
 ja peale soolika nägemist mootori vahelt ülevaatuse punktis ,öeldakse kohe, et tee nii, et soolikat näha poleks....
 ja peale soolika nägemist mootori vahelt ülevaatuse punktis ,öeldakse kohe, et tee nii, et soolikat näha poleks.... Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks 
 
			
						2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
 
  2140 (1993)
 2140 (1993) 

