Kordame uuesti... See et auto TÜV läbib, ei tähenda see seda, et auto korras oleks!TALUPOEG TALUJA kirjutas:Ma ütleks nii,et minu autode veermikud on piisavalt head. TÜV on isegi seda kinnitanud.ik260 kirjutas:Ainult üks küsimus. Miks Sul masinatel veermik nii rimakas on, et alati leiutamine peab kaasas käima?
Ma saaks ka hakkama täiesti uute osade paigutamisel oma autodele aga see ei paku pinget. Seda oskavad kõik...... ja pealegi poleks see üldse mõtekas.
AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.108
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Sander V kirjutas:
Kordame uuesti... See et auto TÜV läbib, ei tähenda see seda, et auto korras oleks!
Ükski auto ei saa nii korda kunagi,et päris korras oleks. Ütleme siis nii,et enam-vähem. Ja kui saabki kunagi nii korda siis peale mõnda sõitu kukub kuskilt mõni asi ikka ära.....
Kordame uuesti... See et auto TÜV läbib, ei tähenda see seda, et auto korras oleks!
Ükski auto ei saa nii korda kunagi,et päris korras oleks. Ütleme siis nii,et enam-vähem. Ja kui saabki kunagi nii korda siis peale mõnda sõitu kukub kuskilt mõni asi ikka ära.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Täna oli siis õnnepäev-sain kätte uue neljanda autokaamera. Kolm tükki osutusid vigasteks. Näis mis siis edasi. Panin selle Mossele peale ja hirmus vibra.....rikub pildi ära. Esiklaas väriseb pisut ja sellepärast pidin tegema kaamera ja esiklaasi vahele poroloonist vahetüki. Esialgsed katsetused osutusid heaks,tuleb teha kindlam ja uuem variant. Esialgu jätan ajutise. Mõlemale poole poroloonitükki sai pandud kahepoolne teip. Nüüd on iseasi,mis juhtub,kui asi niiskeks läheb.... arvatavasti see lahendus kaua ei kesta. Autokaameral peaks olema mingi vibra vastane asi sees aga järelikult on odav asi. Mäng on kestnud veebruarist saati....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Lahingusse minek. -
TÜV ootab. Ma nii viimase minuti mees nagu alati. Täna ja eila jõudsin esisilla üle käia. Vahetasin rooliotste kumme ja kausse. Kolm rooliotsa olid lõtkuga,kummid kõik ragenenud. Õnneks olid varud olemas. Läbi olid ka kulunud stabika kummipukside seibid. Sõitmist ei seganud aga näituseks peab korda saama. Täna oli ilus ilm ja hea tööd teha. Oleks tahtnud värviparandusega tegeleda aga pidurid ja esisild ikka ennem. Vast tuleb seda ilusat ilma ka veel küllaga.
Tagapidurid on vaja ka üle kontrollida,nii igaks juhuks. Enne ülevaatust olen ikka nina trumli alla pistnud. Laisaks olen ka läinud,ei ole viitsinud pidureid naela otsast alla tuua,sest saab ka ilma.
Õnneks jäi eelmisel aastal mingi 50 grammi sinist värvi üle,sellega saab roostekohad üle käia. Punnis võib olla aga roostet ei tohi näha olla,nii on seaduses öeldud. Hetkel tahaks selle autu läbi suruda näituselt,edaspidi tahaks värsket plekki lisada igale poole.
TÜV ootab. Ma nii viimase minuti mees nagu alati. Täna ja eila jõudsin esisilla üle käia. Vahetasin rooliotste kumme ja kausse. Kolm rooliotsa olid lõtkuga,kummid kõik ragenenud. Õnneks olid varud olemas. Läbi olid ka kulunud stabika kummipukside seibid. Sõitmist ei seganud aga näituseks peab korda saama. Täna oli ilus ilm ja hea tööd teha. Oleks tahtnud värviparandusega tegeleda aga pidurid ja esisild ikka ennem. Vast tuleb seda ilusat ilma ka veel küllaga.
Tagapidurid on vaja ka üle kontrollida,nii igaks juhuks. Enne ülevaatust olen ikka nina trumli alla pistnud. Laisaks olen ka läinud,ei ole viitsinud pidureid naela otsast alla tuua,sest saab ka ilma.
Õnneks jäi eelmisel aastal mingi 50 grammi sinist värvi üle,sellega saab roostekohad üle käia. Punnis võib olla aga roostet ei tohi näha olla,nii on seaduses öeldud. Hetkel tahaks selle autu läbi suruda näituselt,edaspidi tahaks värsket plekki lisada igale poole.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
No nii Sander poiss! Sain oma rimakaga ülevaatuselt kenasti läbi.
Kaotused polnud teab mis suured- peotäis rooliotsa punne ja mõned seibikesed. Mõni väike keevitus esisillatala küljes ja tagapiduri parabani küljes oleva torukese vahetamise juures. Käsipiduri tross oli ka pisut karvane,vahetasin selle natike parema vastu. Tegin ka muid imenippe ja kõik ainult selleks,et läbi saada. Rattad sai ka kõik maha võetud,sest alati enne TÜV-d kontrollin oma käega kõik üle. Kolvid peavad liikuma,käsipiduri hoovad mõlemal pool ühekaugusele sättida,lõtkud parajaks jne. Mõned pildid sai ka tehtud:
Nüüd saab siis jälle linnavahel tossutada ja pidureid krigistada. Mahesuitsu saate.
Kaotused polnud teab mis suured- peotäis rooliotsa punne ja mõned seibikesed. Mõni väike keevitus esisillatala küljes ja tagapiduri parabani küljes oleva torukese vahetamise juures. Käsipiduri tross oli ka pisut karvane,vahetasin selle natike parema vastu. Tegin ka muid imenippe ja kõik ainult selleks,et läbi saada. Rattad sai ka kõik maha võetud,sest alati enne TÜV-d kontrollin oma käega kõik üle. Kolvid peavad liikuma,käsipiduri hoovad mõlemal pool ühekaugusele sättida,lõtkud parajaks jne. Mõned pildid sai ka tehtud:
Nüüd saab siis jälle linnavahel tossutada ja pidureid krigistada. Mahesuitsu saate.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Õhtust!
Võtsin lõpuks jalad kõhualt välja ja tegin auto ilusaks.
Võtsin lõpuks jalad kõhualt välja ja tegin auto ilusaks.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Kust sa selle kriimu said?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Koostöös sugulasega. Lausa põllul kartulivõtu ajal. Põld jäi lihtsalt kitsaks poola soputaja jaoks.MAZ kirjutas:Kust sa selle kriimu said?
Silmamõõtu sugulasel polnud ja ronis küljealla nii,et pidin kohalt ärasõites ise kriipsu peale tegema.
Seega leidis autol kõige siledama koha ja..... Siit järeldus-ära värvi osaliselt autot!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
Nojah,nüüd olen uuristanud mõned augud auto keresse. Kui ei oleks torkinud,ei oleks ka märganud.....
Hetkel kaapisin kõik saabriga puhtaks,relakaga ka aitasin järgi ja põhiline tegevus on Buvanolsiga leotamine. Käin iga paari tunni takka uuesti üle. Vahest lasen ka väiksest pritsist vett peale. Lähipäevil võtan tabletid sisse ja panen ka autole mõned külge. Hetkel seis selline,et plekid pole veel nii läbi,et peaks tiibu ja uksi vahetama. Senikaua kuni kannatab,võib ikka paiku panna. Nagunii ei ole musta numbri asi ja rohkem ikka töö-ja lõbusõidumassin.
Hetkel kaapisin kõik saabriga puhtaks,relakaga ka aitasin järgi ja põhiline tegevus on Buvanolsiga leotamine. Käin iga paari tunni takka uuesti üle. Vahest lasen ka väiksest pritsist vett peale. Lähipäevil võtan tabletid sisse ja panen ka autole mõned külge. Hetkel seis selline,et plekid pole veel nii läbi,et peaks tiibu ja uksi vahetama. Senikaua kuni kannatab,võib ikka paiku panna. Nagunii ei ole musta numbri asi ja rohkem ikka töö-ja lõbusõidumassin.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- wax
- Site Admin
- Postitusi: 1722
- Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
- Telefon: 53414666
- Asukoht: Linnuvabrik
- Kontakt:
Re: AZLK 2140 1968 TALUPOEG TALUJA DIISELMOSSE. Perkins 4.1
vaatepilt tuli kuidagi tuttav ette