Karbussi probleem

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Vasta
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas sass »

Pane uued düüsid sisse, esimesse kambrisse väiksemate numbritega, teise kambrisse suuremad. Täpselt peast ei mäleta, mis need numbrid olema pidid, aga tunduvad õiged. Võimalus on, et viga selles oligi.

Ühtlasi igaks petteks võid küünlad uuesti maha võtta, korralikult ära puhastada... Samuti karburaator päris puhas pole, vöid korra veel üle käia.
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Samas ennem sõitis sooja mootoriga kenasti, kui pedaali põhja ei vajutanud, pedaali jõulisemalt vajutades puterdas. Kui suuremad düüsid sisse panna, siis vist bensukulu ka suurem.
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Mootor hakkas tööle, aga jube valjult töötab. Enne tühikäigul töötas vaiksemalt, sumbutist tuleb ka valjem heli. Ehk saab palju kätte? Proovisõitu veel ei teinud, piduri peasilinder laua peal hetkel. Mootor madalatel pööretel veits rappub. Võibolla ikkagi liiga suure avaga düüsid sees?
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas partnermosse »

Oliver kirjutas:Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D
Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas partnermosse »

Oliver kirjutas:Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?
Nu jah noh, selle 109 asemel võid panna ka 110 ja 112 ka ! On parem ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Oliver
Postitusi: 100
Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Telefon: 56780747
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas Oliver »

Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1580
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas partnermosse »

Oliver kirjutas:Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)
Sääntse komplekti leiad DAAZ karburaatorite remondikomplektidest lada ja moskvichi omadest ...
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Karbussi probleem

Postitus Postitas sass »

Need numbrid ei ühti K126 karburaatoril ja DAAZ-il. Pane rahuga need düüsid sisse, mis remont komplektis olid. Ja kindlasti esimesse kambrisse väiksemad, teise suuremad. Mis düüsid sul K126 remont komplektis tulid?

Kui 125 ja 250 on bensudüüsid ja öhk on 230 ja 315, siis tuleb panna esimesse lööri 125/230 ja teise 250/315.
Vasta