Eesti Moskvich Klubi

Tänane kuupäev 05 Apr 2020 12:55

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 15:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1130
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Pane uued düüsid sisse, esimesse kambrisse väiksemate numbritega, teise kambrisse suuremad. Täpselt peast ei mäleta, mis need numbrid olema pidid, aga tunduvad õiged. Võimalus on, et viga selles oligi.

Ühtlasi igaks petteks võid küünlad uuesti maha võtta, korralikult ära puhastada... Samuti karburaator päris puhas pole, vöid korra veel üle käia.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 16:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Samas ennem sõitis sooja mootoriga kenasti, kui pedaali põhja ei vajutanud, pedaali jõulisemalt vajutades puterdas. Kui suuremad düüsid sisse panna, siis vist bensukulu ka suurem.

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 18:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 18:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Mootor hakkas tööle, aga jube valjult töötab. Enne tühikäigul töötas vaiksemalt, sumbutist tuleb ka valjem heli. Ehk saab palju kätte? Proovisõitu veel ei teinud, piduri peasilinder laua peal hetkel. Mootor madalatel pööretel veits rappub. Võibolla ikkagi liiga suure avaga düüsid sees?

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 18:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2034
Asukoht: Tallinn
Oliver kirjutas:
Panin praegu sedasi: 1 kamber 320/125, 2 kamber 230/250. Vaatab, mis saama hakkab. Aga numbrid tunduvad kahtlaselt suured olevat. Lugesin muid postitusi ja seal oli 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157. Lausa poole suuremad numbrid :D

Kulla latsekene, egas sul ameerika auto ole, et nõnna suure düüsid sisse aand oled. Vat see mis poole väiksemad, pane ikka nõnnamuudu...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 19:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 19:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2034
Asukoht: Tallinn
Oliver kirjutas:
Ostsin k126h remontkomplekti ja seal olid sellised düüsid. Ehk siis variant: 1-kamber: õhk-150 kütus-109 ; 2 kamber: õhk-170 kütus-157, on mõistlikum ja peaksin sellised düüsid panema?

Nu jah noh, selle 109 asemel võid panna ka 110 ja 112 ka ! On parem ...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 19:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Jaan 2014 21:45
Postitusi: 103
Asukoht: Tartu
Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)

_________________
Azlk 2140 Elite 1500 S 1976
IZ 2715 1992

Pilte minu tegemistest leiab siit: https://www.flickr.com/photos/138426639@N08/albums


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 19:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Postitusi: 2034
Asukoht: Tallinn
Oliver kirjutas:
Selge, panen paberile kirja ja lähen otsin poest selliseid. Tänud :)

Sääntse komplekti leiad DAAZ karburaatorite remondikomplektidest lada ja moskvichi omadest ...

_________________
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
 Teema pealkiri: Re: Karbussi probleem
PostitusPostitatud: 28 Juun 2016 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Postitusi: 1130
Asukoht: Tallinn/Kuressaare
Need numbrid ei ühti K126 karburaatoril ja DAAZ-il. Pane rahuga need düüsid sisse, mis remont komplektis olid. Ja kindlasti esimesse kambrisse väiksemad, teise suuremad. Mis düüsid sul K126 remont komplektis tulid?

Kui 125 ja 250 on bensudüüsid ja öhk on 230 ja 315, siis tuleb panna esimesse lööri 125/230 ja teise 250/315.


Üles
 Profiil  
Vasta tsitaadiga  
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 52 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Otsi...:
POWERED_BY
phpbb.ee 3.0.7