AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
mosse345
Postitusi: 77
Liitunud: 02 Veebr 2009 15:54
Asukoht: (Harjumaa).Kose-Piibe

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas mosse345 »

Salong sai kokku pandud ning ka lisamõõdikud-tahhomeeter paika pandud. Ampermeetri ja bensunäidikuna oli plaanis panna GAZ-53 "kellad" aga et ma neid oma kogust ei leidnud,panin ZIL-130 näidikute ploki mis sobis isegi paremini kui oli oodata. Hetkel on vaid selle lisanäidikuploki valgustuse juhe ühendamata,ülejäänu toimib. Pilt selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/21537427
Mis moodi sa augu tahhokale sinna tegid?
Punane Moskvich valgete triipudega.Mosse ruulib jeeeeeee.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

pppp kirjutas:Lase esiots madalamaks :)
Ennem teen auto kõrgemaks,kui madalamaks! Nii on ka parem läbivus!
Üle 500km olen läbi sõitnud aga mootor õli võtnud pole,igaljuhul on igakordsel mõõtmisel õlitase ikka max piiril. Ka jahutusvedeliku tase on paigas. Seletamatu on vaid madal õlirõhk aga sellejuures aina enam kahtlustan õlirõhuandurit mis paneb puusse.
Augu tahhokale tegin näidikuplokki. Lihtsalt saagisin üleliigse osa eest ära. Tahho ja spido vahele jäänud lahtisele otsale ette panin täpselt välja lõigatud poroloonitüki.
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Tiit »

Tagaosa tõstmiseks on üks võimalus selline, et teed pikemad kiiged.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Tiit kirjutas:Tagaosa tõstmiseks on üks võimalus selline, et teed pikemad kiiged.
Tundub,et siin aitavad vaid uued vedrud.

Ees vasakul on mingi nagin-krigin hakanud peale,juba eelmisest Laupäevast panin tähele. Huvitav veel,et krigiseb ainult soojalt (sõidust tulles),külmalt ei tee piuksugi. Poritiivale vajutades arvan,et mõni kummipuks esisillas ei tee oma tööd vaid libiseb oma pesas. Auto alla vaadates paraku ei näe midagi erilist.

Õli on mootor ikka natuke võtnud. Eile kontrollisin täpsemalt,tase oli paar mm all max. piiri. Ma nüüd veel ei tea,kui suur õlikogus on min ja max vahel aga Lada-2106-l on see enam-vähem 1 liiter. Kas ka Mosse-412 mootoril? Tänase seisuga olen selle õliga läbi sõitnud 600km ning vahepeal lisanud ei ole.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Nüüd kägiseb esimene vasakpool veelgi enam. Krt,parasjagu närvidele käib.
Lahkasin ja jõudsin arusaamani,et käigin kostab alumisest õõtshoovast. Lahutasin stabikavarda ja amordi ära kuid vait ei jäänud. Käega katsudes paistab nagu kas õõtsa puksid või šarniiride kant "möliseb" kõige enam. Kas šarniirid võivad ka krigiseda? Ise panin "poeuued" alla aga kui palju neis määret sees olla võis,ei tea. Endal kahjuks määrdepritsi kohe käepärast võtta pole.
Amordi altvõtmisel juhtus see mida kahtlustasin. Alumise konnituse poldid läksid laks ja laks pooleks ning väljavõttes olid ka amordipuksid olematud. Sai leitud Lada juppide seast täpselt sobivad puksid ja paika pandud ja õõtsa sisse jäänud poldiotsad puurisin välja.
Roolivarraste liigendite kummikatted kõik kas pragulised või hakkavad minema. Keegi soovitas need kummikatted enne paigaldust silikoonõliga üle käia. Et mul seda õli paraku palju polnud siis piirdusin ainult pinna niisutamisega. Tundub,et vähe sai.
Viimane kord karburaatori korrastuse käigus sai ka bensutaset vähe tõstetud aga vahel ikka kipub alla 3000 pöörde "katkuma". Kiirenduspump on puuduliku tootlikusega. Seguklappi avades soristab lühiajaliselt aga kas muidu peaks olema,et soristab pikalt? Kuidas seda haigust välja ravida?
mart
Postitusi: 345
Liitunud: 04 Veebr 2009 14:21
Asukoht: Aespa

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas mart »

Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Azlk 408 ´65 ja Iz 412 ´81
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

mart kirjutas:Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Mul viskab vaid korraks. Kui seguklapp järsult lahti teha ja seda nii hoida,peaks ikka pikalt laskma(eelmisel mossel lasi küll pikalt ja probleeme polnud)?
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Edel kirjutas:
mart kirjutas:Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Mul viskab vaid korraks. Kui seguklapp järsult lahti teha ja seda nii hoida,peaks ikka pikalt laskma(eelmisel mossel lasi küll pikalt ja probleeme polnud)?
Kiirenduspumba pihustit tuleb seest suuremaks puurida(tehase originaalid kipuvad väiksema läbimõõduga olema).Endal oli juhus kus tehasest oli pihustis murdunud puur sees nii, et näpitsatega sain puuri jäänuse välja keerata ja peale seda toimis enamvähem 8) Otsustasin tol hetkel, et pean veidike suurema puuriga töö lõpuni viima ja peale seda ettevõtmist sai väga tipptopp pihusti(soristas nii mis kole :D ) ja tekkis kiirendusel ka jõudlus!Karpaks oli 2140-ne lada versioon ehk DAAZ tüüpi karburaator. :)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Edel kirjutas:Nüüd kägiseb esimene vasakpool veelgi enam. Krt,parasjagu närvidele käib.
"Õpetasin" eile šarniire tavotipritsiga. Vait jäi!
Üritasin kõikidesse šarniiridesse tavotti juurde suruda. Ega eriti juurde midagi ei läinud,vaid vasakusse alumisse. Vähemalt ei krigise enam.
Karu2
Postitusi: 77
Liitunud: 30 Apr 2009 00:59
Asukoht: Pärnu

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Karu2 »

Edel kirjutas:
mart kirjutas:Kiirenduspump peabki korraks ainult soristama, ehk siis kiirenduse ajaks ainult.
Mul viskab vaid korraks. Kui seguklapp järsult lahti teha ja seda nii hoida,peaks ikka pikalt laskma(eelmisel mossel lasi küll pikalt ja probleeme polnud)?
Kiirenduspumba kolvi liikumine millegipärast takistatud, kontrolli seda!
Vasta