
no niii nüüd siis lõpuks see tõehetk ja ohh imet pilt ilmuski siia
ESMALT MUIDUGI TAHAKS VABANDUST PALUDA EELMISE TEEMA PÄRAST
toorik millele hakkan projekti ehitama on siis selline.sain sellle projekti sellisena ja kui ostsin selle siis öeldi kohe et parem kui teise doonoriks kõrvale võtad.kuna kere oli juba ammu ennne mind laiali võetud pulkadeks ja liivapritsist läbi käinud siis ei tea ma ju kuda masin üles tagasi ehitada(ise lammutanud ju pole ja varasemat kokkupuudet ka pole).
nii siis saigi paari tuhande krooniga soetatud doonor:

foorumlaste käest loodan muidugi abi saada nii 402-le omaste iludetailide näol kui ka heade ja kasulike nõuannetega
nagu näha on see masin ka kõvasti päevi näinud kuid tiivad on head ja kahest kapotist saan ühe üsna kõbusa kokku teha(sellel ees alaservas uss kõvasti närinud aga teisel kõvasti keevitatud kapotti ja too mõnusalt kõver)
aga siit tulekski juba üleskutse klubikatele et ehk on kellegil M402 munaga esimest iluvõret(mul millegipärast mõlemad M403 iluvõrega....ei tea kas vanasti tuuniti autosid nii või olid originaalid liiga kätte saamatud) ja tagumisi originaal tulesid (kolmest osast).


katus on nii öelda toorikul ilusti sirge ja põhi on kaa suht hea, pisut peab ikka keevitama ja sätitama. Ainus mis mulle muret teeb et peale liivapritsi on kere natuke jama värviga üle krunditud.

hetkel kahe poldiga küll tiivad küljes mis tal olid ka enne lahti võtmist aga need siia ei jää (plaan teise küljest tiivad võtta ja siia panna), kuna need tiivad on küll kenasti taastatavad aga nendega tegelen hiljem kui järgmist tegema hakkan (toonorit kui muidugi kerelt väga suuri rooste ussi üllatusi välja ei tule). muidugi mul olemas ka plastik tiivad kuid minu arust jäävad nood originaalsusest väga kaugele.

need siis südamed millest peaks ühe korraliku kokku saama...sealt kust tooriku sain sealt saan ka remondi komplekti(tavoti ja rasvapaberi sees kolvid, kepsud, väntvõll, nukkvõll, nookurid, klapid, saaled, plokikaase tihendi).kevadeks loodan siis mootori remondiga maha saada.Kahju aind et mootorid pole originaalid.
Sel sügisel siis plaanis veel ka plaanis kere keevitustööd ära teha....kui väga hästi läheb siis ehk järgmisel sügisel saab juba ametlikult eesti maanteedel ringi vurada.