Teise autode jupid mossele.
Teise autode jupid mossele.
Tere, plaan on juba ammu olnud hakkata mosset ehitama "paremaks autoks". Ootaks siia asjatundjate infot, mis juppe saab mossele teistelt masinatelt laenata. Ilma suuremate ünberehitusteta. Näiteks pidi vahele istuma BMW 2.0 r4.(keegi mootori koodi teab). Kuidas vedrustust madalamaks-jäigemaks teha. Kas lähevad alla mingi teise automargi paremad pidurid, võimendiga rool ja nii edasi... Silmas pean just seda, et kas on võimalik neid osi mingilt teiselt masinalt laenata, sest kindlasti on olemas nn "tuuningjupid" ja eesmärk on just võimalikult soodsalt hakkama saada.
Re: Teise autode jupid mossele.
BMW mootori aretamise kohta olevaid teemasid ja küsimusi foorumis küllaga.Kasuta otsingut nii siin foorumis kui ka mosseliiga foorumis.Selle Bemmi mootori paigaldamine niisama lihtne tegelikkuses ikka ei ole.Kui siis mingi vanema bmw oma nt .BMW1500-2002 märksõnaks siis m10b mootor,iseasi kust seda leida.Probleemiks karterikaitse mis mossel asub teiselpool silda ja jagaja asukoht.Muidugi kõik on võimalik kui aega ja raha on :)Ka käigukast bemmil suurem ja selle sobitamisel tuleks minna kere kallale,et kasti tunnel suurendada.
Mõned näited http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5670
http://mosseklubi.planet.ee/foorum_vana ... php?t=1421
Mõned näited http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... topic=5670
http://mosseklubi.planet.ee/foorum_vana ... php?t=1421
Viimati muutis marko, 06 Sept 2009 17:30, muudetud 1 kord kokku.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Teise autode jupid mossele.
Mossest paremaid pidureid annab otsida!Kui ikka ees kettad ja terve süsteem korras siis on nagu kännu taga kinni!
Vedrustuse koha pealt annab ette panna Volga vedrud ja paar keeret maha võtta, topelt stabikas ette ja paremad amordid kindlasti.Laiemad veljed laiemate rehvidega.
Vedrustuse koha pealt annab ette panna Volga vedrud ja paar keeret maha võtta, topelt stabikas ette ja paremad amordid kindlasti.Laiemad veljed laiemate rehvidega.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Re: Teise autode jupid mossele.
Varblane kirjutas:Mossest paremaid pidureid annab otsida!Kui ikka ees kettad ja terve süsteem korras siis on nagu kännu taga kinni!
Vedrustuse koha pealt annab ette panna Volga vedrud ja paar keeret maha võtta, topelt stabikas ette ja paremad amordid kindlasti.Laiemad veljed laiemate rehvidega.
Mida mõtled topelt stabika all? kuidagi paraleelselt 2 stabikat? Tahaks pilte näha.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: Teise autode jupid mossele.
Sobitad kaks stabikat paralleelselt teineteise peale,midagi keerulist seal pole :)Võib ka kokku keevitada.
AZLK 2140 78a,AZLK 2140 76a,2xAZLK 2137 84a,izh412
Re: Teise autode jupid mossele.
Mossele ei sobi praktiliselt mitte midagi niisama lihtsalt külge. Tuuningjupid sisuliselt puuduvad, kõik tuleb ümber teha või üldse nullist ehitada.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Teise autode jupid mossele.
Väljendan enda tagasihoidlikku seisukohta:
Olen näinud mitmeid kodanikke, kes Moskvitš -st on üritanud Autot ehitada. 98% juhtudest pole see õnnestunud ja tulemuseks on olnud rikutud Moskvitš.
Asi on arvatavasti selles, et Moskvitš meenutab välimuselt autot enda kerekuju ja nelja ratta tõttu. Tegelikult kuulub Moskvitš täiesti eraldi klassi 'Moskvitš' ning tänu sellele on tema ümberehitamine Autoks täis 'karisid' ja 'miine'.
Seega soovitan enne 6 korda mõelda, kui mosse tuunimisega alustad ja valida vähimagi kahtluste tekkimise korral algmaterjaliks mõni muu neljarattaline.
PS. BMW pole paha valik ja kui BMW meeldib, siis võin Sulle pärisBMW tooriku leida.
Olen näinud mitmeid kodanikke, kes Moskvitš -st on üritanud Autot ehitada. 98% juhtudest pole see õnnestunud ja tulemuseks on olnud rikutud Moskvitš.
Asi on arvatavasti selles, et Moskvitš meenutab välimuselt autot enda kerekuju ja nelja ratta tõttu. Tegelikult kuulub Moskvitš täiesti eraldi klassi 'Moskvitš' ning tänu sellele on tema ümberehitamine Autoks täis 'karisid' ja 'miine'.
Seega soovitan enne 6 korda mõelda, kui mosse tuunimisega alustad ja valida vähimagi kahtluste tekkimise korral algmaterjaliks mõni muu neljarattaline.
PS. BMW pole paha valik ja kui BMW meeldib, siis võin Sulle pärisBMW tooriku leida.
Re: Teise autode jupid mossele.
lauri kirjutas:Väljendan enda tagasihoidlikku seisukohta:
Olen näinud mitmeid kodanikke, kes Moskvitš -st on üritanud Autot ehitada. 98% juhtudest pole see õnnestunud ja tulemuseks on olnud rikutud Moskvitš.
Asi on arvatavasti selles, et Moskvitš meenutab välimuselt autot enda kerekuju ja nelja ratta tõttu. Tegelikult kuulub Moskvitš täiesti eraldi klassi 'Moskvitš' ning tänu sellele on tema ümberehitamine Autoks täis 'karisid' ja 'miine'.
Seega soovitan enne 6 korda mõelda, kui mosse tuunimisega alustad ja valida vähimagi kahtluste tekkimise korral algmaterjaliks mõni muu neljarattaline.
PS. BMW pole paha valik ja kui BMW meeldib, siis võin Sulle pärisBMW tooriku leida.
Täiesti nõus. Mossest auto ehitamine eeldab täpselt sama moodi (või pigem keskmisest rohkem) sinna raha matmist nagu iga teise auto tuunimine. Lisaks on vaja inseneri mõtlemist ja Macgyveri oskusi.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Teise autode jupid mossele.
"päris auto" on olemas ja ma tahaks algmaterjaliks just midagi erilist. Tean et see läheb kalliks ja ma olen natuke sellega arvestanud ka. Pealegi mulle meeldib nokitseda. Uurin lihtsalt erinevaid variante natuke. Ühe võimalusena näen veel esiosa toruraamile ja v8 vahele tuksuma. Natuke mõtlen ja arutan targemate meestega enne kui rellakaga kallale lähen...
Re: Teise autode jupid mossele.
Kõige mõistlikum oleks siis juba mõni doonorauto muretseda, kust siis veermikuosa ja mootor mossele ümber tõsta. Aretamist on kindlasti meeletult, aga kui aega, pappi, viitsimist, ilusat ilma, raha, õlut, naisi, respekti, juppe ja garaaz jms. on siis ei tohiks probleemi olla . Vaja ainult üks mossega sarnaste välismõõtudega doonor otsida. e30 bmw, sierra jms peaksid olema kõige paremini kättesaadavad.