Aga masin juba liikleb mitmendat päeva juba.See aasta pole vist mõtet ülevaatust teha kuna metsa minek.Aga eks näha ole.Kui keegi kokkutulekule tuleb temaga siis teen ikka ära.
Midagi,kribada pole selle kohta. Aga autol on tehtud nii palju, et esisild ja kõik pidurid on tehtud.Vaja ainult ülevaatusele minna. Enamus ajast kaitseväes ja aega pole, mai lõpus saab alles vabaks.
Käisin üvel ei saanud läbi.Vigadeks co ja tagapidurid,taha ka uued klotsid ja reguleerida veel vaja.Coga ei tea veel vahetasin just küünlad ja süüte panin ilusti paika,aga karpat ma väga ei tahaks näppida töötab ilusti.
mossejumal kirjutas:Käisin üvel ei saanud läbi.Vigadeks co ja tagapidurid,taha ka uued klotsid ja reguleerida veel vaja.Coga ei tea veel vahetasin just küünlad ja süüte panin ilusti paika,aga karpat ma väga ei tahaks näppida töötab ilusti.
See näit võib oleneda mingil määral ka ülevaatajast, mul siksi ja sapakaga teinekord ülevaataja ikka gaasitab teinekord pea 5 minti et õigeid näitajad kätte saada ja fikseerida näit. Ühekorra öeldi ka et mine sõida paar kilti madala käiguga (nt. 6-70 km/h ja 2. käik) ja mõõdame uuesti, tulid palju paremad näitajad. Ise teen nüüd alati samamoodi enne TÜV minekut vene pillidega. Aga samas vb. mõni ülevaataja viskab lihtsalt anduri taha ja vaatab et CO kõrge ja korduv, et tark oleks asjalikuma ülevaataja juurde minna. Kahjuks peab vist ju samasse kohta tagasi ka minema seaduse järgi.
Mul on "ülevaatuse karbuss" Ehk siis mosu DAAZ,millega on näitajad priimad,kuid minek niru. Pealoleva "kopika" DAAZ-iga on näitajad pisut viletsad aga minek priimam.
Auto oli täitsa töösoe ka lõõma sai korralikult.Aga asi võib selles olla kuna mul 05 karpa ja sest originaal tühikäigu õhudüüs on 45 ja mul on nr 60 pandud.