moskiito kirjutas:Radikatest nii palju et sa pead vaatama mis süsteemi jaoks teine on. Neid on kaks erivevat, üks on selline kust voolik tuleb salongi väljalaske kollektori alt ja teine sisselaske kollektori pealt, sealt ka väike erinevus, kuid mitte katastroofiline, nii üht kui teist saab mõlemal juhul kasutada, tuleb natuke vaeva näha. Suurim erinevus on ribide arvus ehk siis mitu kihti ribisi radikal on. Kui on kolm kihti, siis on see mõeldud külmemasse kliimasse ja kui kaks kihti, siis troopilise kliima tarvis. Mõlemad mahuvad samasse korpusesse kuid ainult selle õhema varjandiga jääd külmakätte talvel, ta ei jaksa lihtsalt salongi soojaks kütta kui väljas korralikud külmakraadid.
Too pidurivõimendi on vanem varjant, suht problemaatiline leiutis venelastelt, kui jamama hakkab, siis teeb seda nii kaua kuniks kas saad uue või viskad vahelt välja.
Tänud
Ise ei oleks selle peale tulnud,et ka kliimavööndite jaoks mosule erinevaid radikaid tehti. Pilt selge,nüüd teab,millist otsida.
Pidurivõimendiga ka asilugu selge. Kuniks töötab,senikaua jääb peale.
hard0 kirjutas:1972 Aasta varuosakataloog näitab, et paisupaagi asemel on lihtsalt ülevoolu tarvis voolik, mis liigse vedeliku vasta maad laseb. Kuna 426 ja 427 on üks kere siis 426 puhul kinnitub radiaatori kõrvale õli peenfilter. 427 puhul on see kinnitus lihtsalt rudiment.
Pidurivõimendi kohta võib lihtsalt öelda AZLK 412 (eraldiseisev) pidurivõimendi. IZidel kasutati ka mingi ajavahemik kuid hiljem pandi juba 2140 oma, kus peasilinder ja võimendi on ühe üksusena.
Pidurivõimendi kõrval käis originaalis aknapesupaak vist? Kuskilt pildilt on meelde jäänud.Praegu pole pesupaaki kuskile seatud.
Muhulane kirjutas:Mõte on panna ka nn."õlituli",mis õlirõhu tõustes ära kustub. Aga vot siin juba nõuandeid tarvis
Isegi olen mõelnud panna 2140 manomeetrile lisaks ka lamp. Kui ma olen aru saanud, et 2140SL on piduritule kontrollamp olemas ja mootorid suures osas 427-ga samad, peaks ikka saama? SL-l manomeetrit armatuuris pole, on ainult lamp? SL-i mehed, vaadake omal üle, mis ja kuidas, panen ka omale info kõrvataha...
SL-il on õlirõhuanduri kohale pandud õlitule andur,kui soovid lisaks manomeetrile ka tuld,siis kõige lihtsam on anduri kohale keerata kolmik ja selle külge nii tule kui ka kella andurid(tule jaoks on muidugi ka eraldi juhet vaja),tulukesele koha valid ise. Mis puutub salongiradikasse,siis neil pole regioonidega suurt pistmist, N-liidus komplekteeriti ja jaotati autosi enamasti juhuslikkuse põhimõttel.Kolmerealise asemel kaherealist oli ju lihtsam-odavam toota ja nii ongi enamus lõpuaastate autod kitsa radikaga.Kui talvel sõita ei plaani,aitab õhemast küll.
Seenior kirjutas:SL-il on õlirõhuanduri kohale pandud õlitule andur,kui soovid lisaks manomeetrile ka tuld,siis kõige lihtsam on anduri kohale keerata kolmik ja selle külge nii tule kui ka kella andurid(tule jaoks on muidugi ka eraldi juhet vaja),tulukesele koha valid ise. Mis puutub salongiradikasse,siis neil pole regioonidega suurt pistmist, N-liidus komplekteeriti ja jaotati autosi enamasti juhuslikkuse põhimõttel.Kolmerealise asemel kaherealist oli ju lihtsam-odavam toota ja nii ongi enamus lõpuaastate autod kitsa radikaga.Kui talvel sõita ei plaani,aitab õhemast küll.
Kas tuleanduril mingi konkreetne mark ka on? Teab siis õiget asja vaadata-osta.
Sobivat kolmikut,kui sellist on ka eraldi müüa?