AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Rooli taga on mehhanism...pasuna andmine töötab põhimõttel, et ahelale antakse rooli tagant massi ning tekib vooluring. Kontrolli/ vaheta suunatulerelee välja ning süüte sisselülitades ei pea tõesti ükski tuluke põlema hakkama.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Nii,kattega rool oli peal ning ilma katteta sain kaasa.
Peal olnud roolil oleks nagu miskit puudu või?
Peal olnud roolil oleks nagu miskit puudu või?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Madistasin salongiventikaga.Kui kodu poole veeresin,siis lülitasin korraks sisse aga seejärel kiirelt kohe välja,sest tekkinud hääl oli üsna kurjakuulutav.Ok,võtsin ventika maha ning mootori rootor loksus väga tugevalt. Mootor pooleks,tiivikupoolsesse rootorivõlli otsas oleva suure puksi alla üks seib ja mootor kinni. Kontrollisin otse akult ära - mootor urras rõõmsalt ringi aga vot lüliti alt ei kõssanudki enam...
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Istusin ja uurisin seda signaalivärki ja mitte üks põrm asjast sotti ei saanud. Ilma katteta rool ei istu peale mitte miski raha eest ja vana rooli vaadates oleks sealt miskit puudu. Või on roolisamba küljes olev põhi hoopis teistsuguse rooli jaoks mõeldud?
Suunarelee sai vahetatud,hakkas toimima.
Salongiventika mootor tuleb ka siiski uus vaadata.
Näidikuteplokki vist päris niisama kätte ei saa?
Suunarelee sai vahetatud,hakkas toimima.
Salongiventika mootor tuleb ka siiski uus vaadata.
Näidikuteplokki vist päris niisama kätte ei saa?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Katteta roolil tundub asju puudu olevat. Kattega roolil on õige, selline "rippuv" või eemalolev klemmijupp, just see peabki seda metallist võru puudutama kui rooli keskosa vajutad signaali andmise tarvis. Näidikuteplokk käib lahti tagantpoolt, lase armatuur lahti ning tõmba natuke eemale, siis saad akna ja armatuuri vahelt ligi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Ok,asi hakkab juba harguma. Aga mitte ühtegi juhtmejuppi sinna ei tule. Kolm otsa on aga need suuna jaoks.stern100 kirjutas:Katteta roolil tundub asju puudu olevat. Kattega roolil on õige, selline "rippuv" või eemalolev klemmijupp, just see peabki seda metallist võru puudutama kui rooli keskosa vajutad signaali andmise tarvis. Näidikuteplokk käib lahti tagantpoolt, lase armatuur lahti ning tõmba natuke eemale, siis saad akna ja armatuuri vahelt ligi.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Hakka pasunatest releeni järgi ajama, sealt edasi salongi jne.Muhulane kirjutas:Ok,asi hakkab juba harguma. Aga mitte ühtegi juhtmejuppi sinna ei tule. Kolm otsa on aga need suuna jaoks.stern100 kirjutas:Katteta roolil tundub asju puudu olevat. Kattega roolil on õige, selline "rippuv" või eemalolev klemmijupp, just see peabki seda metallist võru puudutama kui rooli keskosa vajutad signaali andmise tarvis. Näidikuteplokk käib lahti tagantpoolt, lase armatuur lahti ning tõmba natuke eemale, siis saad akna ja armatuuri vahelt ligi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Juhe tuleb kaitsmesse ja sealt edasi peatulede lülitisse.stern100 kirjutas:Hakka pasunatest releeni järgi ajama, sealt edasi salongi jne.Muhulane kirjutas:Ok,asi hakkab juba harguma. Aga mitte ühtegi juhtmejuppi sinna ei tule. Kolm otsa on aga need suuna jaoks.stern100 kirjutas:Katteta roolil tundub asju puudu olevat. Kattega roolil on õige, selline "rippuv" või eemalolev klemmijupp, just see peabki seda metallist võru puudutama kui rooli keskosa vajutad signaali andmise tarvis. Näidikuteplokk käib lahti tagantpoolt, lase armatuur lahti ning tõmba natuke eemale, siis saad akna ja armatuuri vahelt ligi.
Loogiliselt peaks tulema juhe selle rõnga külge ja massi saab roolisamba küljest.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane
Mis sest,et muhulane
Re: AZLK 427 IE 1974 Muhulane
Siis panid kuskilt natuke mööda, tulede lülitisse see küll minna ei saa.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!