TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Uksepolstrid on juba väsinud aga ega vist kellegil paremaid pole ka. Töömasin ka ja ega eputamiseks selline masin ei sobi ka...
No eks siis tuleb ise uued teha Vanad polstrid šablooniks,võtad soome papi või vineeri,ostad poest kangast või nahka,tõmbad üle ja korras Tulemus jääb väga viisakas
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
TALUPOEG TALUJA kirjutas:
Uksepolstrid on juba väsinud aga ega vist kellegil paremaid pole ka. Töömasin ka ja ega eputamiseks selline masin ei sobi ka...
No eks siis tuleb ise uued teha Vanad polstrid šablooniks,võtad soome papi või vineeri,ostad poest kangast või nahka,tõmbad üle ja korras Tulemus jääb väga viisakas
Täitsa võimalik. Kahjuks olen maru laiskvorst ja ei viitsi ise midagi teha. Kasutan vanu varuosi ja teistest ülejäänud asju... Ja mulle meeldivad ikka tehase asjad rohkem natike. Ma arvan,et minu eluajal peaks neid jätkuma. Aastal 2072 võivad minupärast kasvõi otsa saada.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Sai kunagi lubatud üles panna pildid sellest heast tööriistast- lihvimishöövlist(kui on sihuke õige nimetus):
Sellega sai korralikult uksed õigeks. Pikkust 42 cm ja laiust 7 cm. Väikese taldlihvijaga ei saa nii siledaks pindu. Taldlihvijal kulub alt svamm ka ära õite kähku. Suure töö võib ära teha aga viimase lihvi annad ikka höövliga. Ja sellega saab käsitsi päris kiiresti asi korda. Paberit on ka hea vahetada,sest takjakinnitus on üleprahi värk. Tahad jämedat,paned jämeda paberi. Kui peenemat siis peenemat. Sobiv tööriist. Talupoeg soovitab.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Õhtust!
Täna käisin TÜV-d tegemas. Jalutasin ülevaatuspunktist läbi nagu oma kodust. Kõige suurem kaotus oli kapotitrossi katkemine. Kuna mul olid juba näpud ennem kapoti vahel ja jõudsin veidi kergitada,saingi kerge vaevaga luugi lahti. See oli nagu lotovõit. Õnneks oli mingi karbussi hoob käigukangi juurde ununenud ja selle torkasin nii luku vahele,et saan iga kell kapotti avada. Ma ei kujuta ette milliseid kannatusi oleksin siis pidanud taluma,kui ei oleks näpud vahel olnud....... ehk keski pajatab?
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Tehase seades on trossikõril klamber,mille abil saab trossi katkemisel kõrist tõmmates kapoti lahti. Kui see vidinas on auto ajaloo kestel kaotsi läinud,aitab tavaline kangipõhimõttel töötav konserviavaja.
Viimati muutis Seenior, 07 Dets 2014 22:16, muudetud 1 kord kokku.
Vaatasin,et eelmine õlivahetus oli aasta tagasi ja kilomeetrid ka vihikus kenasti kirjas. Novembri lõpus 2013 a. olen vahetanud ja nüüd siis sõitnud aastaga kõigest 1450 km. ringis. Õli veel värske ja lasen samas vaimus edasi. Poolsünt pealekauba. Tuleb välja,et aasta jooksul on masin ikka enamuse ajast seisnud ja põhisõidud teiste käuladega tehtud... Aga nüüdseks peale viimast mootori remonti sõidetud 180 tuh. kokku-255 tuh. km. Mootor õli ei tarbi õnneks. Järelikult saab veel tükk aega ringi kärutada...
Eks järgmisel aastal tuleb värsket plekki ka mõnda kohta kere külge pookida,sest tagapõllel juba augud sees. Eks vanakesel juba aastaid ka...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Lootsin juba,et auto talvevalmis aga võta näpust. Linnas käivitades kostis kapoti alt jube kõrin ja ragin. Võtsin kapoti lahti ja kuulasin. Vaevalt vedas starterit ringi ja tegi hirmsat keevituse moodi häält..... Täna hommikul lammutasin starteri laiali. Tuli välja,et ankur lühises. Kunagi on puksid ära kulunud ja vedanud osa lamelle kaasa. Ja kohe näha,et läks keresse,paber ka kadunud vahelt. No mul riiulis mitu vana starterit ja võtsin järgmise. Loomulikult võtsin ka osadeks. Täpselt sama lugu aga veelgi hullemas seisus. Tegin uued puksid,lõin kruvika otsaga plekid õigesse kohta tagasi ja ja torkasin treipinki. Lasin relakaga ankru veidi ümaramaks,et ei oleks kõrgemaid kohti. Ladusin kõik uuesti kokku. Sain ka asja korralikult tööle. Aga eks me näe. Täna võib ju korras olla aga homme ka päev...... Tuleb siis jälgida. Ja tundub,et riiulisse sattunud teiste vana värk.....millest muidu kasu pole,kui mitme pealt jälle üks söödav asi tuleb kokku teha. Ja enamus lastud viimaseni laiaks ja ega enne keegi midagi ei remondi,kui asi vaga.... Eks ma ka ise samasugune....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....