Vahepeal sai auto taas garaazist väljaaetud ning tehtud pikem ots Jõhvi-Tartu-Elva-Suure-Jaani-Elva-Tartu-Jõhvi, auto pidas vapralt vastu, kadus ära ainult tagumine käik, mis käiguvahetuskulisside kulumise tõttu lahkus, see sai nüüd laagrite peale ümber tehtud, käiguvahetus mõnus ja täpne. Vanaisalt sain pagassitäie varuosasid mossele, mis tegid tuju heaks, piduriklotsid, sarniirid, uued esituled, tagavedrud, kolvid, saaled, hülsid jne jne jne(kuna algamas on ka projekt GAZ 21 II seeria eksportvariandi taastamine oli mul väga hea meel ka täiesti uue volga geneka üle mis vanaisal juhuslikult olemas oli), vanaisa oli väga uhke mosse taassünni üle ning oli väga õnnelik et auto õigetesse kätesse läks. Kiitis ja lausus: "Vaevalt et keegi ta selliseks oleks enam viitsinud taastada..."
Ühtlasi avastasin ka et aerodünaamika mis on ilmselt kehvem kui telliskivil korjab jubepalju putukaid nii esiklaasile kui ka esituled, võre jne.... suhteliselt tüütu kui puhta autoga tahaks sõita koguaeg...
