sellist nippi kasuatavad rekka mehaanikud tavaliselt siduri õhutamiseks ning tavaliselt see ka pidurite õhutamiseks.viirusboy kirjutas:On nähtud asjapulki ka vedeliku õhutusniplist sisse laskmas, aga ei usu et sul sellest abi on.
IZ 412IE 1990 BergIE
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Piduritega saame hakkama. Täna näppisin üht vidinat millepärast üldse pidureid vaja on. Parajalt mõtlemist, igatpidi keeramist, tööpõhimõttest arusaamist, kanalite selgitamist, jne. Ja lõpuks, et saaks töötada, puuduvate vidinate endale ettekujutamine. Kindlasti on Teil siin ka rohkem materjali selle eluka kohta. Tegelikult töötab vaid füüsika seaduste alusel. Hetkel on skeem mul peas, aga tahaks näha seda ka paberil-ekraanil. Lisan ühe pildi. Tunni ajalise katsetus töö ja pikaajaliste kogemuste najal arvan, et pildil oleval detailil puuduvad kaks detaili. Juhtmed ja torud olid eemaldatud ja eelmine omanik oli tühikäigu seadnud karpale, mitte tühikäigu süsteemile. Tühikäik töötab täiesti eraldi omas elemendis. Kurtis, et kõrged pöörded olid olnud. Tean, et Teil on siin üks Geenius sel teemal, päriselt tegutsev ja austatav just sellel isendil.

Põhiliseks mureks on see, et puudub arvatavasti üks junn, mis imetakse kinni pööretel ja sulgeb tühikäigu süsteemi. Pöörete langemisel, vist jagajast saadud sagedusel, antakse talle vaakum ja too junn avab tühikäigu süsteemi.

Põhiliseks mureks on see, et puudub arvatavasti üks junn, mis imetakse kinni pööretel ja sulgeb tühikäigu süsteemi. Pöörete langemisel, vist jagajast saadud sagedusel, antakse talle vaakum ja too junn avab tühikäigu süsteemi.
Kaunitar 2015.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Puudub 1 kummist koonusekujuline "jublakas" ning kummirõngas tihendamiseks, mis käib seal soone sees. Kahjuks endal selliseid asju enam pole. Ilmselt peaks selle ise tegema bensiini kindlast kummikuubikust. Seda jublakat ära viska ära, sellest saab tavalise tühikäigu pöörde reguleerija teha, mis pole ökonoomsuse süsteemi lülitatud !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ära ma ei viska, leian sinna jublaka ja aretame ta töösse. Tööd oli, aga muu kila-kola karpal on koos. Seega siis see junn!? Ostaks poest, ostaks rümaka karpa, teeks ise? Pole isegi näidist. Näidise olemasolul poleks mõõte, kui just laual ei oleks. Kindlasti on mõnes poes üks kilekotike rem. komplektina olemas?
Kaunitar 2015.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Rem.komplektina pole seda kummilutti eraldi kunagi olnud(vähemalt mina pole näinud). On olnud vaid eraldi terve elemendina, kuna neil sees olev membraan kippus ka vahest "otsad" andma. Meie foorumis, kod. Silver tõi neid Venemaalt ja maksis 10 € tkBergIE kirjutas:Ära ma ei viska, leian sinna jublaka ja aretame ta töösse. Tööd oli, aga muu kila-kola karpal on koos. Seega siis see junn!? Ostaks poest, ostaks rümaka karpa, teeks ise? Pole isegi näidist. Näidise olemasolul poleks mõõte, kui just laual ei oleks. Kindlasti on mõnes poes üks kilekotike rem. komplektina olemas?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
saad ka süsteemi toimima ( ekonomaiseri süsteemi lülitad välja ) kui annad vaakumi otse kollektrist peale. st tühikäigu pöörete reguleerimine jääb .
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
proovi leida selline variant ,mida kasutati kui autol polnud peal ekonomaiser süsteemi


Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ma ei saa mitte kui midagi aru! Mõiste "ekonomaiser"? Mina tean ökonomaiserit, see vajutas põhjagaasiga lahti lisakütuse. Hetkel teeb seda tööd teine kamber. Ja on mul voolik küljes või mitte, on tühikäigu süsteem nii või naa avatud, puudub ju sulgur( ja töötab igal reziimil, veits sõltub hõrendusest)! Just seda sulgurit ma tahangi leida netiavarustest. Ilma selleta saab tööle kindlasti, aga "mis kasu on persest, mis sitta kinn ei pea"? "Ekonomaiser" tundub mulle süsteemina mis aitab säästa kütust, kui oleme väljunud tühikäigu süsteemist kõrgematele mootori pööretele ja sulgeb tühikäigu kanalid? Üks küsimus ka - Ei mäleta enam kuhu kinnitus aku miinus klemmi juhe, kere või mootor? Aga kuhu täpsemalt?
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Miinuse juhe kinnitub generaatori kinnituspoldi külge.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
vaata siit seda vene nn ökonomaiserit,siin sellest juttu
http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/tt6%20daaf.pdf
http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/tt6%20daaf.pdf