IZ 412IE 1978 Tanello2

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas moskiito »

see viimane on ikka termostraadi korpus. Sellist sõna nagu "jahutusklapp" kuulen esimest korda
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

:evil

eks ma võtsin selle nime õhust ja just sellise,sest seade on ehitatud minu arust pigem termoklapi paigaldamiseks,termostaadi oleks võinud soovikorral kasvõi radikasse paigaldada.

Aga noh see sinu öeldud sõna on vast ametlik Moskvichi nimetus,niisiis edaspidi seda omaloomingut sõna minu suust ei kuule :)
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

jälle võtsin ette igavuse peletamise päeva ja kuna garaazis vedeleb neid spido plokke nii mõningaid siis otsustasin hakata leiutama ühele omaloomingut sisse,nimelt siis selline millel vene teksti asemel on hoopis ikoonid,alguses tahtsin ainult klaasi ära vahetada originaaliga,aga siis selgus,et ilma lõhkumata neid avada ei saagi,niisiis kui juba üks ära lõhkuda siis tuleks midagi täiuslikumat sinna sisse ehitada.
Pilt
Vaatasin siis 2103 spidokat ja märkasin,et vazilde on nullitav km lugeja olemas,MA TAHAN KA MOSSESSE SEDA lõin selle lada oma puruks ja aretan nüüd seda km lugejat mosse plokki,kahjuks tuleb ta vähe vildakalt sinna sisse sest muidu ei pääse lugeja hammasratas olemasoleva süsteemi lähedale.
Peale selle uuenduse otsustasin muuta kõik tulukesed armatuuris märkidega arusaadavateks nii, et igaüks kes roolis istuks saaks kohe aru milles häda on kui midagi vilkuma hakkab,tallinnas mingis poes on armatuuri tulukeste plastikust märkidega klaasid olemas.
Pealeselle lisan veel armatuuri järgmised märgutuled:
kütus otsas( oranz vilkuv tuli)
jahutusvedeliku puudus (arendada tuleb ka süsteem paisupaaki,vaja on ka uut paisupaaki selleks)
raadio sees(kui võti on raadio asendis)(roheline põlev tuli)
mootor liiga kuum (punane vilkuv tuli)
generaator ei lae (punane vilkuv tuli)
klaasipesuvedeliku puudus (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem paaki)
pidurivõimeldi ei tööta (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem)
turvavöö pole peal (vilkuv sinine tuli)+signaal
uks,pagasnik või kapott pole korralikult kinni(oranz tuli)
hakkab juba meenutama nagu bussi armatuurlauda,kus on nuppude ja tulukeste meri :lol

ja muidugi varastasin ma just vaadatud TopGearist Rolls-Royce 1970 hea idee :kontroll nupp,millega saab korraga kõik tuled armatuuri süüdata nagu jõulupuul,et kontrollida ledide korrasolekut.
Nimekiri ajajookul täieneb,vastavalt sellele mis ideid ma veel suudan teistelt automarkidelt varastada oma spidoploki täienduseks.
kõik veateated mis on seotud mootoriga, lisandub ka tsükliline sigaalseade.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Kasutaja avatar
Peeter
Postitusi: 119
Liitunud: 17 Mär 2012 17:57

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas Peeter »

Ma võin sulle kindlalt öelda, et üks hetk hakkavad need samad tuled sind ennast väga häirima. Kas või selle pärast, et nad enamus nendest hakkab kalama. Lisaks ei saa ühegi tule mõtekusest aru
kütus otsas - Kütuse näidik on mossel ilusti olemas
jahutusvedeliku puudus - Ei tohiks korras autol üldse peaaegu kuluda, kui vee temperatuur kõrgeks läheb saad nagunii kiiresti aru, et midagi on valesti. Lisaks ei tea kas üldse paisupaagist mingi asjaliku lugemi saad.
raadio sees - Sellest, et raadio sees on võiks niisama ka aru saada.
mootor liiga kuum - Temperatuuri kell on samuti olemas.
generaator ei lae - Sama ka amermeetriga.
klaasipesuvedeliku puudus - Seda näed nagunii iga kord kui kapoti lahti teed.
pidurivõimeldi ei tööta - Saad nagunii kohe aru kui pedaali vajutad. Lisaks ei kujuta ette kuidas sa mehhanilise vaakumvõimendi korrasolekut mingi pirniga mõõdad.
turvavöö pole peal - Ka moodsates autodes üsna häiriv lisa.

Minu soovitus oleks kõik see ära unustada ja aeg tähtsamatele asjadele kulutada, nagu näiteks auto esiosa korda teha.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1664
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas Edel »

tanello2 kirjutas: Pealeselle lisan veel armatuuri järgmised märgutuled:
kütus otsas( oranz vilkuv tuli)
jahutusvedeliku puudus (arendada tuleb ka süsteem paisupaaki,vaja on ka uut paisupaaki selleks)
raadio sees(kui võti on raadio asendis)(roheline põlev tuli)
mootor liiga kuum (punane vilkuv tuli)
generaator ei lae (punane vilkuv tuli)
klaasipesuvedeliku puudus (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem paaki)
pidurivõimeldi ei tööta (kollane tuli)(arendada tuleb ka süsteem)
turvavöö pole peal (vilkuv sinine tuli)+signaal
uks,pagasnik või kapott pole korralikult kinni(oranz tuli)
hakkab juba meenutama nagu bussi armatuurlauda,kus on nuppude ja tulukeste meri :lol
Hei, hei, ära nüüd nii hulluks ka mine :lol Tulevikus võivad need liigsed lisad hakata probleeme juurde tooma. Head näited tänapäeva autodest, kus on elektrivärki väga täis topitud. Ja mis on nende autode väga levinud vead? Loomulikult elekter ja elektroonika. Püüa nendest vigadest hoiduda.
Kui tahad aretada, siis lisa sinna veel selline kontrollamp, mis läheb põlema siis, kui roolis ei ole juhti :D
Kasutaja avatar
TALUPOEG TALUJA
Postitusi: 1192
Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
Telefon: 56 95 60 13
Asukoht: Viljandimaa

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas TALUPOEG TALUJA »

Sa võid ju neid uusi asjandusi autole paigaldades ennast proovile panna aga tegelt avaldan sulle ühe väikese saladuse... Nimelt Mosset tahetaksegi selle pärast,et tal pole ühtegi üleliigset häirivat ja mittevajalikku asja külges..... :D
Edu!
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....:D
Kasutaja avatar
margekeskyla
Postitusi: 17
Liitunud: 25 Apr 2014 09:09
Telefon: 56707431
Asukoht: Kehra
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas margekeskyla »

Need lisad ei ole üldse ägedad, see poleks enam see siis. :)
Ainuke lisa mida mina pooldan on kvaliteetne audio. :D
Ega enne ei õpi kui ise ei tee!
AZLK 2140
Kasutaja avatar
wax
Site Admin
Postitusi: 1715
Liitunud: 01 Veebr 2009 01:47
Telefon: 53414666
Asukoht: Linnuvabrik
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas wax »

Õnneks ehitab omanik autot iseendale mitte teistele :) Seega pole mõtet ennast häirida lasta ja südamesse võtta kui kellegile midagi ei meeldi.
AZLK 412IE '74 - AZLK 434IE '75 - Iž 27151 - AZLK 2140 '78 - M402 '57
https://www.facebook.com/WaxGarage
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas Lauri-L »

Ainuke asi mis tundub mõistlik on jahutus vedeliku puudumis märgu tuli, endale tuli kord üllatusena kui radika korgist 3L juurde sai valada enne kui midagi paistma hakkas, temperatuuri probleeme ei esinenud, paigutama peaks ta radika külge mingi valemiga.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
tanello2
Postitusi: 415
Liitunud: 07 Okt 2012 01:40
Telefon: 56882279
Asukoht: Raplamaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1978 tanello2

Postitus Postitas tanello2 »

Seda ulme spidoblokki ehitan ma ainult eksperimendi korras,kuna mul neid ikka jagub,originaal seisab ilusti riiulis ja vaatab seda kogu jama pealt.Audioga olen jõudnud nii kaugel,et juhtmestik on kõik ilusti kinni tinutatud ja taha uue aknalaua peale on veetud ka 2 korralikku kõlarit[originaal aknalaud on kapis ilusti],keskkõlari panin ka riiulisse ja vahetasin välja 6 korda tänapäevasema ja võimsamaga.Juhtmeteks kasutasin kiud netikaablitest,need on üliväikese takistusega ning äärmiselt pisikesed,saab vedada ükskõik kui palju ja kuhu kohta,silm ei pane neid tähelegi.Juhtmed tuli kinni tinutada kuna sõidu ajal kontaktid raadio küljes loksusid ja muusika oli vahepeal katkendlik.Nüüd saab ilma igasuguse probleemita keerata raadio peaaegu põhja ja ei mingit häda,keeran pead ning audio oleks autos nagu 5.1 .Samuti on nüüd auto nina hakanud arenema,kõik plekid on valmis minema oma kohtadele,hetkel veel vaja vana kaka auto koobastest välja rookida ja miljoni möksiga üle käia,vb ikkagi saab augustis ühissõidule tulla,ei või kunagi teada.
valge IZ412IE 1978 140MOC -taastub avariist
punane IZH 2715 1980 pirukas 450AHT
oranž IZ 412 1980 valmistub igapäevaseks liikluseks
mina müün/ostan/vahetan
Vasta