IZ 412IE 1990 BergIE
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Mul on seal kõik olemas, midagi lisama ei pea. Ise teeks ta tummaks, väliselt säilitaks. Küsisin tema vajalikkust vaid suvistel sõitudel. Nii lihtne see oligi.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Suvel sõites pole teda kindlasti vaja.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Tehasest ei tulnud ka nii ilusaid mootoreid
Ei vasta originaalsusele, järelikult "praak" (lõõbin)
Uus ja kenake "süda" 





Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Täna enam ei viitsinud, hakkasin "Muhuga" tegelema. Homme paras sõit
vaja sooritada. Saab töökojast välja, inimeste sekka.

Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
kõige parem ootusärevus on siis selle mootoriga kui käima paned, kas kuskilt mingi leke rikub selle ilusa mootori ära v mitte 

Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Ja teine põnev hetk on sellisel 412 mootoril nüüd sisselaske külgepookimine. Täitsa huvitav kohe, Üldiselt käib sisselaske ennem kaane külge ja siis kaas koos sisselaskega peale tõsta. Hetkel jääb probleemiks esimese sisselaskekanali all asuv kinnitusSanderV kirjutas:kõige parem ootusärevus on siis selle mootoriga kui käima paned, kas kuskilt mingi leke rikub selle ilusa mootori ära v mitte

Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Nii see juhtus, esimesel korral ikka!? Avastasin selle hiljem (kuigi oli meeles lahtivõtul, et jätan meelde)ja ei raatsinud kaant enam liigutada. Imi lahti, kollektor peale ja imi tagasi. Vigadest õpitakse! Ühe vea tegin veel, fotol raske näha. Lihvisin kaane madalamaks ilma otsa kaaneta, kus pinguti. Nüüd too kaan turritab, väike "oksakoht on sees".
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Jah, otsakaas lihvimata. Väga suur tõenäosus, et sealt hakkab nüüd õli jooksma, kuna ei pruugi ära tihendada.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 140 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!