Ühesõnaga siis nii,et siis kolmas mosse,kokku neid mul 4tk olnud,kuid kolm on praegu ja pikalt väga ei kirjuta foorumis sellest,et siis uut teemat vast ei hakka tegema.Kuigi üks plaan temaga on sellest räägin hiljem kui teostus ka tuleb.Aga siis üks pilt kah,kuigi see siin foorumis juba müügi all olnud
Niimoodi mitu aega juba edasi läinud,sai siis hooaeg avatud.Kuigi ainult mõneks päevaks kindlustus peal.Masinal tuleb veel timmida karpat on küll 05 oma vaakumiga ja puha aga võtab 12l sajale hetkel:peab kellegi kätte viima et ehk korda teeks minu mõistus juba otsas.Siis sai sõidetud kolmas käik läks sain uue kasti,aga kardaan ei läinud käigukastile otsa,kuna see võll üldse jämedam,sai siis kastikalt võetud ära.Nüüd otsin siis kasti mossele uut käigukasti.Veel vahepeal sai tehtud SL-i tööjuures,sai võetud lahti tagasild kuna oli imelik heli,aga tuli välja,et hoopis käbi otsalaagri mutri lahti löönud,siis sai summuti korralikult kinni pandud klambritega ja pooltelje simmerid vahetatud ,üks taga rattalaager ja k karburaatorit korrastatud,aga ja 30 minutiks oli hea ja nüüd jälle ujukitase kõrge.Läheb homme teine karburaator vast vahele,igatahes kaasas on.
Mis nende Mosse reduktoritega viimasel ajal lahti on, et kipuvad juppe "lennutama"? Päris mitu korda viimase paari kuu jooksul siin foorumis nähtud peetis reduktoreid Mehed, mehed, ärge jamage Pean oma tagasilla ka ära lammutama, äkki mul Mossel all ka selline, mis kohe "pudenema" hakkab
Viimati muutis Edel, 28 Apr 2014 19:23, muudetud 1 kord kokku.
Edel kirjutas:Mis nende Mosse reduktoritega viimasel ajal lahti on, et kipuvad juppe "lennutama"? Päris mitu korda viimase paari kuu jooksul siin foorumis nähtud peetis reduktoreid
Ei ole see mosse ülekande ehitus ju kõige nutikam ja vastupidavam. Ilma leevendita kardaan ja kogu pauk otse peaülekande satikatele, mis aga on üsna õrnad olevused. Sama satikate võlliga ja stopperiga mis satikate võlli paigal hoiab. Tihtilugu kipubki just see satikate võll välja tulema ja siis pahandust kui palju.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Tõsiselt,sõidustiil jätab soovida.....kui tagasild laiali pidevalt. Olen kuulnud legendi,et mõnel mehel lähevad alati tagavedrulehed katki...... teisel jälle amordid pidevalt läbi.......seega siis ühel mehel lausa tagasilla lagunemise häda eluks ajaks kallal....
Tavaliselt siis peaks originaalne tagasild ju koos autoga metallihunnikusse lendama...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....