noh jah, sinule ehk küll kes on risinud seda teed aga näiteks minule isiklikult on see reis küll päris huvitav, isegi kui tee on igav ja midagi suurt vaadata ei ole. Kuid seda on võimalik muuta ja teha teekond väheke "kurvilisemaks" et oleks lõbusam.janek555 kirjutas:Ei ole 100% kindel, otsustan kuskil mai keskel, hetkel pole seda sõitu enda jaoks piisavalt huvitavaks suutnud mõelda, nagu juba mainisin,siis ainult selleks ürituseks mossega tsehhi sõita pole minule huvitav.
Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Täpselt nii, vastasingi ainult enda eest ja ei kahtle grammigi selles ,et sinule see teekond huvitav ei tule. Esimesed sõidud sinna suunda on olnud minulgi huvitavad ja hästi meeles.
2006 tsehhide Libero kokkutulek ja selle auto kõrval on mosse mugav

Aga aega on ja kõik huvitavad ettepanekud oodatud. Olgu siis kõrvalekalded teekonnal või sõit Nashodist edasi.
2006 tsehhide Libero kokkutulek ja selle auto kõrval on mosse mugav


Aga aega on ja kõik huvitavad ettepanekud oodatud. Olgu siis kõrvalekalded teekonnal või sõit Nashodist edasi.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
ma arvan et umbes mai alguses peaks punt kokku saama kuskil ja sõjaplaani paika panema, mai keskpaigaks soovib ka korraldaja täpsemalt teada palju tulemas on.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
See tõttu oleks vaja üht tänapäevast saate autot kaasa, mõni maasturi laadne asi, sinna tööriista varu peale ning veokolmnurk kaasa, elementaarsed varu jupid peaks igalühel endal kaasas olema.marko kirjutas:Plaanin ikka ka sellest osa võtta ja hetkel olen positiivselt meelestatud,aga võimalused jäävad ikkagi hetkeolukorda arvestades samuti 50/50.
Kuidas keegi on mõelnud kui peaks mõni mosse liikumisvõimetuks vms.muutuma kuna sellega võivad kaasneda suuremad lisakulutused,et kuidas tulla toime sellises situatsioonis kuna tegu ikkagi suht pika retkega võõrastes riikides.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
No kuulge, see 4000 km pole teab mis maa ja veel nii uute autodega? Igasugu asju võib juhtuda aga saateauto kõlab ikka väga naljakalt.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
elementaarsed asjad peaksid olema kindlasti kaasas, nagu pensupump, kontaktid, süütepool jne. aga 4000km on kl palju pakutud, google maps annab ühe otsa distantsiks 1400km aga jah, see distants, ligemale 3000km on täitsa jõukohane mossele sest mägedesse kui sellistesse me ei suundu ju, vähemalt esialgujanek555 kirjutas:No kuulge, see 4000 km pole teab mis maa ja veel nii uute autodega? Igasugu asju võib juhtuda aga saateauto kõlab ikka väga naljakalt.

Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Huvitav, ma viimased kümme aastat pole mossedega palju sõitnud, pikemad sõidud on olnud Suursõit ja Jurmala retro, mõlemad natuke alla 1000 km. Kunagi 20 aastasena sai 2140-tega liigeldud igapäevaselt ja on meeles õlivahetus välp 8000 km ja seda sai tehtud kaks korda aastas aga remont vajasid nad korra aastas enne ülevaatust . Kas tõesti on mossedega midagi nii pööraselt muutunud, et 4000 km läbimiseks tuleb vahepeal remonti teha? Mõne jupi kaasa võtmine on alalhoidlik ja vaja läheb teda tavaliselt hoopis kellelgi teisel kui võtjal endal aga kas tõesti peab selle vahemaa läbimiseks muretsema tehnika vastupidamise pärast?
Oleks huvitav kuulata inimeste arvamust , kes mossega rohkem sõidavad? See muidugi võiks juba eraldi teema ka olla.
Oleks huvitav kuulata inimeste arvamust , kes mossega rohkem sõidavad? See muidugi võiks juba eraldi teema ka olla.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
taolisi teemasid on juba mitu, näiteks see.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
no mina sõidangi mossega igapäevaselt ja igaks juhuks on minu masina pagassis alati mõni varuosa kaasas, kindlasti süütepool ja kontaktid. aga muidu ei juhtu mossega suurt midagi, kui just metall vanadusest kuskil järgi ei anna, viimati eelmine aasta purunenud reduktor. Koputava mootoriga on kl paras risk sõita aga kuna koputajaks on kolvi sõrm, siis pole hullujanek555 kirjutas:Huvitav, ma viimased kümme aastat pole mossedega palju sõitnud, pikemad sõidud on olnud Suursõit ja Jurmala retro, mõlemad natuke alla 1000 km. Kunagi 20 aastasena sai 2140-tega liigeldud igapäevaselt ja on meeles õlivahetus välp 8000 km ja seda sai tehtud kaks korda aastas aga remont vajasid nad korra aastas enne ülevaatust . Kas tõesti on mossedega midagi nii pööraselt muutunud, et 4000 km läbimiseks tuleb vahepeal remonti teha? Mõne jupi kaasa võtmine on alalhoidlik ja vaja läheb teda tavaliselt hoopis kellelgi teisel kui võtjal endal aga kas tõesti peab selle vahemaa läbimiseks muretsema tehnika vastupidamise pärast?
Oleks huvitav kuulata inimeste arvamust , kes mossega rohkem sõidavad? See muidugi võiks juba eraldi teema ka olla.

Tead janek, asi lihtsalt selles et venemaa toodang varjeerub seinast seina, näiteks kodanik MAZ võib sulle pikka loengu maha pidada kui kehv võib mõni mosse olla


aga nagu martpoiss ütles, selleks on oma teema

Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: Pedal Cars for children, Nashod, Tšehhi, 14.06.2014
Lugesin seda teemat ja kahju hakkas ajast mis sellele kulus ... vabandust aga sellisesse teemasse ma postitada ei taha.Martpoiss kirjutas:taolisi teemasid on juba mitu, näiteks see.