Tere!
Minu nimi on Jaanus Arenberg. Pärit Pärnumaalt. Olen mõned aastad olnud Muhuklubi ridades, omades sellist Autot. Pea aasta tagasi ostsin endale Moškvitsi, 412IE. Muhuga on kõik korras, nüüd mõtlen Moškvitsi tegemistele. Minu Muhu tegemisi saab jälgida Muhuklubi lehelt, kasutaja Berg.
Siiski Auto pole eriti vana, kuid korras ja rikkumata. Sõitnud pole ma temaga meetritki. Seega osandaks Ta jubinateks ja hakkaks otsast peale, nagu Muhuga. Siiski Moškvits on mulle hetkel võõras, loodan lihtsale kaasabile. Pärnus on mul ka super ekspert Hr. Väino Karu. Ehk mõned teavad.
tervitus.
Minu soovitus: kui mosse on korras, ei logise, krigise, mootor tiksub ilusti ja kerel roostet minimaalselt, siis pole mõttet algosadeks kiskuda, kui just muuseumi autoks teha ei soovi
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Tere uuele foorumi liikmele. Kena masin , mis muud Ainuke mida soovitan teha, on korrosiooni altid kohad üle käia mõne mastiksiga, et ühel päeval ei avastaks, et kuskilt pehkinud on ja hr. Karu teame ka isiklikult oli võimalus esimeselt mossede kokkutulekult Saaremalt teda sleppis supper garaasi juurde toimetada kuna tekstoliit hammasratas oli vist puruks läinud... Tervita teda minu poolt ka kui näed hr.Karu
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Väga kena isendi oled leidnud. Nõustun moskiito soovitusega, kuid kui projekti plaan paigas, siis tegelikult on ühte head taastamist hea vaadata. Teadmiste ja kogemuste pagasi poolest mosse alal ära muretse, siin on parimaid kohti nõu saada Üldiselt soovin edu selle kaunitariga
Tere jälle! Üllatavalt kiirelt palju häid vastuseid! Täna kiskusin esiotsa lahti. Kõik poldid tervena lahti ja käes, kuid näpuga edasi ei keeranud. Ses mõttes, et kõik pinnad, õnarused jne. olid nähtavasti "Moviliga" üleuputatud. Esipõll, või prill-laud mis iganes oli lausa kahelt poolt töödeldud. Orig. värvi nägin alles peale kuuma survepesu, visalt. Kõik, mis jäi kõrgemale logaritest, seda katsuda ei saanud ja jubedalt kleepis. Tõhusalt on tehtud tõrjet.
Minu silmis teen tast suvise heaolu auto. Logaritest loobun, kere saab ühe tooni jne. ei jõuagi kõike kirja panna. Päris muuseumi autoks ei tee, suviti ikka jään sõitma. Risk liikluses osaleda "mingi" autoga on mulle "mitte eriti meelt mööda". Muhk on mul pigem "heaoluretrokas". Mossest ma seda ei teeks. Tehaseseades peaks piisavalt hea olema. Umbes nii!
Pildilt pole jahh kahjuks näha, aga küljekarbid mustad, esipõll pealt must ja kuskilt oli veel. Tundub olema hiljem pintseldatud. Tehasest vist ei tulnud nad nii, ma ei tea?
BergIE kirjutas:Pildilt pole jahh kahjuks näha, aga küljekarbid mustad, esipõll pealt must ja kuskilt oli veel. Tundub olema hiljem pintseldatud. Tehasest vist ei tulnud nad nii, ma ei tea?
Selge siis. Tehasest jah tuli ikka ühevärvilisena.
Kodanik Bergile ,teretulemast foorumisse ja Karu Väino, on üsna tuntud nimi vanatehnika ringkondades. Ning seda mitte, ilma asjata.
Ma soovitaks mitte kohe hakata pesema maha Movili seespoolt. Pigem survepesu teha tervele autole ja siis on näha,kas kusagilt on vaja midagi värvida või ei. Lisaks, soovitan Dinitrol MLga käija üle sisepinna ja erinevad õõnsuses.