MZMA 408 1967 Marek
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: MZMA 408 1967 Marek
Tänud Seenior ja Stern, nüüd trossid käes.
Insenertehniline lahendus pesunööriposti, boileri ja pukseerimisköie kombineeritud kasutamisest pooltelgede eemaldamiseks magalarajoonis:
Insenertehniline lahendus pesunööriposti, boileri ja pukseerimisköie kombineeritud kasutamisest pooltelgede eemaldamiseks magalarajoonis:
Re: MZMA 408 1967 Marek
Hetkeseisuga uksed ja tagaluuk pritsitud ning sillaosad ootavad järjekorras. Pritsitöödega olen väga rahul (kuulnud igasugu hirmujutte kus plekid kõveraks või auklikuks lastakse) nii et julgen soovitada http://www.peltoc.com/
Lisaks puhastasin põlle ja esitiivad transpordikrundist ning panin hapeka peale. Musta transpordi krundi all oli tiibadel eriti välispinnal roosteämblikke, nii et soovitaks antud krundi ikka maha võtta.
Üks küsimus oleks ka teadjamatele, nimelt tagasilla reduktori pea kõik laagrid olid päris suure loksuga ning lammutasin selle laiali, et uued laagrid panna kõik. Nüüd sain teada, et uute laagritega reduktori kokkupanek pidi põlve otsas surnud üritus olema kuna hakkavat undama. Kas seega mõtekas kohe komplektne korralik reduktor otsida või annab uute laagritega ikka ise ka kokku panna?
Värsket fotomatrjali
Lisaks puhastasin põlle ja esitiivad transpordikrundist ning panin hapeka peale. Musta transpordi krundi all oli tiibadel eriti välispinnal roosteämblikke, nii et soovitaks antud krundi ikka maha võtta.
Üks küsimus oleks ka teadjamatele, nimelt tagasilla reduktori pea kõik laagrid olid päris suure loksuga ning lammutasin selle laiali, et uued laagrid panna kõik. Nüüd sain teada, et uute laagritega reduktori kokkupanek pidi põlve otsas surnud üritus olema kuna hakkavat undama. Kas seega mõtekas kohe komplektne korralik reduktor otsida või annab uute laagritega ikka ise ka kokku panna?
Värsket fotomatrjali
Viimati muutis marek, 01 Dets 2013 13:30, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 408 1967 Marek
Muidugi annab uute laagritega kokku panna! Ole lihtsalt hoolas ja reguleeri asi õigesti.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: MZMA 408 1967 Marek
Ok, jään siis uute laagrite peale lootma, peab selle reguleerimise kohta ka kuskilt infot uurima.
Vahepeal on mosse saanud alla ajutised sillad (tänud svenson01-le) ning liikunud töökotta. Esmalt sai kõik keevituskohad kerehermeetikuga kaetud, seejärel kantud põhjale kivikaitse ning sellele must akrüülvärv.
Hetkel käib pahteldamine, millel ei paista ei otsa ei äärt. Lisaks läks mingil hetkel pahtlile liiga vähe kõvendit ka nii, et osa (suurimad kogused autol) pahtlit tuli maha lihvida ja uus panna. Kasutan klaaskiudpahtlit, sest kohati tuleb päris paks kiht seda savi auto pinnale. Viimased silumis- ja täitmiskihid läheb vast tavaline pahtel.
Pilte progressist
Vahepeal on mosse saanud alla ajutised sillad (tänud svenson01-le) ning liikunud töökotta. Esmalt sai kõik keevituskohad kerehermeetikuga kaetud, seejärel kantud põhjale kivikaitse ning sellele must akrüülvärv.
Hetkel käib pahteldamine, millel ei paista ei otsa ei äärt. Lisaks läks mingil hetkel pahtlile liiga vähe kõvendit ka nii, et osa (suurimad kogused autol) pahtlit tuli maha lihvida ja uus panna. Kasutan klaaskiudpahtlit, sest kohati tuleb päris paks kiht seda savi auto pinnale. Viimased silumis- ja täitmiskihid läheb vast tavaline pahtel.
Pilte progressist
Re: MZMA 408 1967 Marek
Väga viisakas töö. Palun seletaga minusugusele puupeale, mis on selle rohelist värvi pahtli eelis,kollast värvi pahtli ees. Mulle piisaks ka toote nimest.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1967 Marek
Peaks olema klaaskiud pahtel too roheline ning nagu nimi juba ütleb siis tegemist kóvasti tugevama ja vastupidavama asjaga, eriti kui on vaja paksem kiht pahtlit panna.
Edu autoga !!!
Edu autoga !!!
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Re: MZMA 408 1967 Marek
Tänan, edu tarvis!
Klaaskiudpahtel on jah tugevam kui tavaline, kuid palju raskem töödelda ka.
Täna sai autole tiibasid, uksi ja esipõlle külge proovitud, mida antud kere polnud juba 4 aastat näinud. Kummihaamrit veidi ja istusid küll:
Vasaku esitiivaga sama probleem, mille pärast ei saanud varuosa terveid tagatiibu kasutada- küljejoon vale kujuga: (originaal teravam, uuel tiival tasasem)
Lisaks veel ukse ja tiiva vaheline pilu ka imelikult suur, aga see jällegi antud tiiva imeliku kuju tõttu ukse juurest. Hetkel jääb vist see tiib ikka, sest muidu istub paremini kui teispool olev õige küljejoonega tiib. Suur töö ka tehtud selle tiivaga juba. Aga kui kunagi õige leian läheb ikka õige külge.
Klaaskiudpahtel on jah tugevam kui tavaline, kuid palju raskem töödelda ka.
Täna sai autole tiibasid, uksi ja esipõlle külge proovitud, mida antud kere polnud juba 4 aastat näinud. Kummihaamrit veidi ja istusid küll:
Vasaku esitiivaga sama probleem, mille pärast ei saanud varuosa terveid tagatiibu kasutada- küljejoon vale kujuga: (originaal teravam, uuel tiival tasasem)
Lisaks veel ukse ja tiiva vaheline pilu ka imelikult suur, aga see jällegi antud tiiva imeliku kuju tõttu ukse juurest. Hetkel jääb vist see tiib ikka, sest muidu istub paremini kui teispool olev õige küljejoonega tiib. Suur töö ka tehtud selle tiivaga juba. Aga kui kunagi õige leian läheb ikka õige külge.
Viimati muutis marek, 01 Dets 2013 13:32, muudetud 1 kord kokku.
Re: MZMA 408 1967 Marek
Minu arust on vanamalli M408 tiivad kõvasti teistmoodi,kui seda on uuemad analoogid. See sinu auto vasakpoolne tiib võib olla mõeldud Iz 412-le.
Lisaks on ka vahe,kas saad musta,punase või kruntimata tiiva. Ehk oskad selle koha pealt täpsustada?
Lisaks on ka vahe,kas saad musta,punase või kruntimata tiiva. Ehk oskad selle koha pealt täpsustada?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: MZMA 408 1967 Marek
Mõlemad tiivad olid musta transpordi krundiga värvitud. Parempoolne, mis õige väljanägemisega on tegelikult kuju ja liitepindade poolest jumala mööda, selles oli Ižmazi tehase silt ka. Vasak istub nagu valatult kere ja ukse/kapotiga, kuid kuju mööda, ise kahtlustan ka, et vasak tib mingi uuem variant, suunaka auku ka pole sisse tehtud.
Kellel oleks pakkuda korraliku vasakpoolset õiget tiiba ja tarvis seda uuemat siis vahetaks 1:1, tiiva eeltöö on haljaks, happekrunt ja selle peale epo-krunt, mida tavaliselt kunagi koos mõlemat ei panda, aga endale tehtud asi.
Kellel oleks pakkuda korraliku vasakpoolset õiget tiiba ja tarvis seda uuemat siis vahetaks 1:1, tiiva eeltöö on haljaks, happekrunt ja selle peale epo-krunt, mida tavaliselt kunagi koos mõlemat ei panda, aga endale tehtud asi.
Re: MZMA 408 1967 Marek
Eile sain esi- ja tagasillaosad kätte: liivaprits + värvimine 150 euri.