hea et lõppuni ja koju jõudsite
paistab et mootori remondist sa ei pääse ning kuna käigukast vaja maha kiskuda, siis soovitan mootori ültse maha võtta ja molekulideks võtta ning üle kontrollida kõik mis seal sees leidub.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
moskiito kirjutas:hea et lõppuni ja koju jõudsite
paistab et mootori remondist sa ei pääse ning kuna käigukast vaja maha kiskuda, siis soovitan mootori ültse maha võtta ja molekulideks võtta ning üle kontrollida kõik mis seal sees leidub.
Hetkel olengi kahe vahel... mõtlesin, et talveralliks panen 412 mootori vahele ja seni hakkas 408 mootorit rahulikult kapitaalsemalt remontima. Teine asi on see, et teen kiirema sanitaarremondi ja peale talverallit hakkaks põhjalikumalt remontima. Kuigi ma kaldun arvama, et asenduseks läheb siiski 412 mootor vahele.
moskiito kirjutas:hea et lõppuni ja koju jõudsite
paistab et mootori remondist sa ei pääse ning kuna käigukast vaja maha kiskuda, siis soovitan mootori ültse maha võtta ja molekulideks võtta ning üle kontrollida kõik mis seal sees leidub.
Hetkel olengi kahe vahel... mõtlesin, et talveralliks panen 412 mootori vahele ja seni hakkas 408 mootorit rahulikult kapitaalsemalt remontima. Teine asi on see, et teen kiirema sanitaarremondi ja peale talverallit hakkaks põhjalikumalt remontima. Kuigi ma kaldun arvama, et asenduseks läheb siiski 412 mootor vahele.
eeem, ära hakka sitast sitta tegema, parem pane 412 vahele ajutiselt ja remondi originaal korralikult ära. Talveralli sa tolle mootoriga vastu kl ei peaks sest panin tähele et suvine ralli kestis vast 8 tundi, talveralli kestab vähemalt 12+ tundi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Soovitaks eelistada asenduseks või siis juba päriseks uus v. kap. rem. 408 mootor. Neid ikka pakutakse päris tihti, sest M408 mootorit kasutati mitmel pool NL sõjaväe tehnikal. Eriti hoolikas seltsimees võtab veel uue mootori ka laiali ja kontrollib üle/ puhastab konserveerimisõlist, et max. kvaliteet saada.
Hinnad ka odavamad kui kap. rem. varuosad + töö hind. Lisaks CCCP varuosade kvaliteet ka selline kahtlane, et ei tea mitmes komplekt alles kriitikat kannatab ja mootorisse annab installida.
Oleks kohe õige mootor peal ning saaks vaikselt ja heade juppidega varu 408 mootori üles ehitada.
Eile nägin masinat oma silmaga.Väga kena masin on.Hoia samasugusena edasi
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
mart kirjutas:Näed siis... enda meelest oli küll hästi ära peidetud...
Ma olen lihtsalt õigel ajal õiges kohas
Igas korralikus peres peab olema vähemalt üks Moskvitš
Elus on 3 asja,mille nimel elada:seks,raha,Moskvich! Tegelen autofotograafiaga! Kui soov saada enda autost ilusaid pilte,võta ühendust ja küsi lisainfot!
Tere seltsimehed!
Tahtsin teid lihtsalt informeerida, et auto on siiani alles kuid "talveunes". Kenasti kuivas kohas katete all peidus. Miks? Peale viimast talverallit mis oli oi oi kui kaua aega tagasi otsustasin masinale puhkust anda. Selles mõttes puhkust, et konserveerida ja oma õiget aega ootama. Vahepeal on Väga palju muutunud... on tekkinud pere, ehitan maja kuhu saab ka mosse väikese toa. Siis kui ükskord maja valmis saab (ehk järgmise aasta esimesel poolel) toon mosse koju kus hakkan talle vaikselt elu sisse puhuma. Ma pole vahepeal mosset muidugi ära unustanud. Olen päris palju igasugseid varuosi kokku ostnud ja varunud. Isa on teda suviti välja ajanud ja tuulutanud.
Ühesõnaga kunagi (lähi)tulevikus muutub ehk see teema ka siin vähe aktiivsemaks.