SanderV kirjutas:miks teil üldse vaja seda detoneerima lasta? teate ikka kui kahjulik see mootorile on ?
nii seda mosse süüdet seati/kontrolliti. otsekäigul pidi klapikõbin kostma siis oli õige
mitte siis kui klappiklõbin tahab kuulmise ära viia.
soovitan kerata süüdet hilisemaks hästi natukene ja siis uuesti proovida. Kui korraks viskab klõbina sisse, kui pedaal põhja vajutada neljanda käiguga, kiirusel 69km/h, siis on süüde paigas. kui jätkab lonkamist, kontrolli kontaktid üle, kui need liiga põlenud, põhjustab see samuti probleeme ning nõndasamuti ka jagaja kaan, viimane kord oli minu autol peal mingi koperatiivi toodang ning seal olev süsi sõna otses mõttes pudenes laiali.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
sass kirjutas:Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Sass, liiga varajane ei ole samuti hea. See lõhub samuti mootorit ja mitte vähe. Venna mossel mittu mootorit tänu sellele pikki taevast lennanud.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Süüde peabki olema täpselt nii varajane, et normaalset kütust kasutades ei detoneeriks (ka segu peab õige olema). Kui need on paigas, siis on autol rohkem jõudu ja on ökonoomsem. Loomulikult, kui detoneerima lasta, siis lendab mootor laiali.
sass kirjutas:Süüte varasemaks (mitte hilisemaks) sättimisel hakkab detoneerima.
Üldiselt pange paika mitte lambiga, vaid testriga - dioodi möötmise režiimi ja siis analoogselt sellele, kuidas lambiga paika pannakse, panete süüte testriga paika. Saab täpsem. Kõrgema oktaanarvuga saab süüte veel varasemaks panna, aga iseasi, kas sellel on sügavat mõtet. Vaakumtoru võiks ka küljes olla, et õigel ajal tõmbaks süüte veel varasemaks.
Ennist oli süüde väga varajane, jagaja kaant tuli korralikult ikka keerata et süüde õigeks saaks, aga ei detoneerinud kordagi, ega ei detoneeri kah praegult kui märkide järgi paigas.
Testri mõte käis ennist kah läbi, aga lamp oli juba käepärast ja sai sellega tehtud. Vaakumtoru küljes ja peaks kenasti toimetama.
Urukoer kirjutas:deforss mootor ei hakkagi sul detoneerima .
Mnjah, seda arvasingi (eelmisel lehel mainisin).
Küsiks siis uuesti kuidas sellisel kompotil siis süüde paika saada? Kõrva järgi kuni mootor ei lonka enam?
Vahepealsed tegemised:
Roostet on, kuid ei midagi väga hullu. Korda said ka nii käsipiduri andur kui tagurdustule lüliti.
Kuna algselt on istmed olnud pikka aega katete all, siis katete alt vaatas vastu korralik hallitus. Soe seebivesi tegi oma töö.
Nii nad jäid lõpuks: