kaasklubiliste autode kapoti all passides tuli enda masina kallal ka tuhin nokitseda..
tööpäev oli lahjavõitu ja nii siis ajasingi mosse pesulasse, kraamisin välja võtmed ning kruvisin maha tagaluugi.
Ühe hinge kinnitus juba puruks väändunud nende aastakümnete jooksul ja ka teisel juba mõrad sees metallis.. võtsin siis elektroodi pihku ja säristasin tervema poole mõrad kinni ning siis asusin seda katkist kohta lappima.. natuke õnnestus, kuid üldiselt on juba asi päris hapu. Luuk ise on ka parajalt banaan juba ja kuulub väljavahetamisele. Kellel on klassiku oma pakkuda, võib seda mõistliku hinna eest pakkuda.
Igatahes keevitasin ära, lasin kruntvärvi peale ning kruvisin tagasi külge. Enam luugi serv ei irvita, kuid kuna luuk on banaan, siis nüüd on teisest kohast kummis jälle.
aga vähemalt ei korja tuult enam.

Järgmised lõunapausid kuluvad nüüd seisupiduri seltsis. Ühtlasi proovin alla ka oma Mazda 15" plekkvelgi, mis kasutult seisavad... ei tohiks probleemiks kujuneda, ma vaatan siin teiste näiteid...
tagaamordid on üsna kutud, töö juures stend näitab 0. ja sõites ikka õõtsuvates kohtades on tunda, kuidas läbilöögipuksid mütsuvad..

raha tekib, siis saadan vedrupakid korraks Lehtvedru OÜsse..
vihmase ilmaga avastasin ka, et kojamehed tahavad ikka uusi harjakumme saada... siiani tegelt pühkisid adekvaatselt isegi.. aga eks need vedrud on ka vässud, kui kellelgi on korralike (veel mitte roostetavate) vedrudega luuavarred, siis võib pakkuda.
