IZ 412 IE 1981 Jeekim
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Vaadates mootorit, meenub mulle üks 1961.a Chrysleri mootor. Mis nägi samasugune seest välja nagu see mosse mootor enne puhastamist. Seal oli probleemiks asjaolu,et viimane õlivahetus toimus vist 1980.aastal.
Ilmselt see mootor on ka vana hea Zigulii õliga sõitnud ja seda väga pikka aega.
Ilmselt see mootor on ka vana hea Zigulii õliga sõitnud ja seda väga pikka aega.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Zigulii õlist on asi küll kaugel, paistab et puhas nafta sees olnud...
Päävä mõtõh: "Ku üts uss kinni lätt, tulõ tõõnõ koskil vallalõ."
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Tiiä külh, mul oll ka kunagi Moskvits...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Pole seal imestusväärset midagi...suurem osa vanu mootoreid on seest sellised. Süüdistada ei saa tegelt kedagi...vanasti polnud saada ju häid asju ning kamaz v lada õliga tõmbasidki 20 tuhat km.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Oli sees mis oli, peale pesu läks sisse addinoli 10W-40, nüüd kui natukene sõita saab siis vahetab ringi, peseb viimasegi sodi välja.
Hommik algas jagaja installiga mis õigete töövõtete puhul oli üllatavalt lihtne. Õhtuks sain isegi mootori tööle, aga et korralikult tööle saaks kupatuse on vaja natukene uurida 2140-ne karpat ja selle reguleerimist. Või siis uurida mis 2101 karpal viga on ja see peale tagasi panna kui tööle saan, kuna seda 100 korda lihtsam regullerida.
Hommik algas jagaja installiga mis õigete töövõtete puhul oli üllatavalt lihtne. Õhtuks sain isegi mootori tööle, aga et korralikult tööle saaks kupatuse on vaja natukene uurida 2140-ne karpat ja selle reguleerimist. Või siis uurida mis 2101 karpal viga on ja see peale tagasi panna kui tööle saan, kuna seda 100 korda lihtsam regullerida.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
pole see 2140 karpa midagi keerulisem regullida.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Düüsid peaksid olema 1 kamber kütus/õhk 185/310 ja 2 kamber kütus /õhk 250/230Jeekim kirjutas:Ei oska veel öelda, mis düüsid seal K126-s on, sest alles leidsin kapi sügavustest need karburaatorid. Aga lähipäevil võin järgi vaadata ja siia kirja panna.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
k-126 puhul esimeses kambris ikka väiksemad düüsid - õhk 230, kütus 185, teises õhk 310 ja kütus 250 Muidu tõmbab teisekambri avanemise hetkel mootori kinni.
Ei ole midagi keeruline reguleerida, ütleks, et lihtsam, kui Lada tüübi oma.. a igaühele oma, kes kuidas harjunud.
selle eelis on aknaga kamber, et näha, kuidas ujukitase muutub, kui CO kruviga mängida...
Ei ole midagi keeruline reguleerida, ütleks, et lihtsam, kui Lada tüübi oma.. a igaühele oma, kes kuidas harjunud.
selle eelis on aknaga kamber, et näha, kuidas ujukitase muutub, kui CO kruviga mängida...
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Ma ei tea, ma ikka Daazi usku ja kuigi K-on olemas eelistan ikka daazi täismehaanilist, ehk siis 01 oma.
Kuna juhiuks oli ära vajunud ja doonorilt sai võetud hing siis otsustasin hinge välja vahetada, kuid mis selgus, mitte hing ei olnud läbi vaid plekk mis hinge peab paigal hoidma on läbi, seega sai külastatud tuttavat keevitajat:
Nüüd veel vaja lukk määrida ja hingedest paika keerata siis peaks päris hea saama.
Kuna ma juba keevitaja juures olin sai lastud teha ka selline asi
Proovida veel ei ole jõudnud, kuid loodan, et ikka töötab.
Eelmises postituses kirjutasin veel et said kõlarid taha aknale paigaldatud, vot selline näeb nüüd välja:
Kuna suve poole veel sõita ei olnud saanud siis olid talverehvidki veel all, said ka need ära vahetatud. Kui uurisin seda velge taipasin et sinna sobivad need metall võrud mis kaasa sain:
Kui nüüd veel 4 korralikku kroomikilpi vanaisa varudest ülesse leiaks siis saaks veljed kah ilusaks, praegused veljed on ikka väga jubedad. Aga no problemo, mul on kokku mingi 22 mosse velge, enne talve tuleb mõned liivapritsi saata ja ilusti ära värvida.
Kuna juhiuks oli ära vajunud ja doonorilt sai võetud hing siis otsustasin hinge välja vahetada, kuid mis selgus, mitte hing ei olnud läbi vaid plekk mis hinge peab paigal hoidma on läbi, seega sai külastatud tuttavat keevitajat:
Nüüd veel vaja lukk määrida ja hingedest paika keerata siis peaks päris hea saama.
Kuna ma juba keevitaja juures olin sai lastud teha ka selline asi
Proovida veel ei ole jõudnud, kuid loodan, et ikka töötab.
Eelmises postituses kirjutasin veel et said kõlarid taha aknale paigaldatud, vot selline näeb nüüd välja:
Kuna suve poole veel sõita ei olnud saanud siis olid talverehvidki veel all, said ka need ära vahetatud. Kui uurisin seda velge taipasin et sinna sobivad need metall võrud mis kaasa sain:
Kui nüüd veel 4 korralikku kroomikilpi vanaisa varudest ülesse leiaks siis saaks veljed kah ilusaks, praegused veljed on ikka väga jubedad. Aga no problemo, mul on kokku mingi 22 mosse velge, enne talve tuleb mõned liivapritsi saata ja ilusti ära värvida.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Kuna auto jälle sõidab, siis on aeg mosse kodu korda seada. Maru tüütu on remontida ja midagi teha kui kõigepealt kulub pooltundi, et üldse autoni pääseda ja õhtul jälle kõik tagasi sisse tõsta. Juba mitu nädalat tagasi said mingid nõukogude aegsed külmkapid välja visatud, et nende asemele korralikud riiulid ehitada, aga siis tuli mootori remont peale ja jäigi tegemata. Täna võtsin kätte ja tulemus õhtuks oli selline:
Tuleb veel teise seina äärde teha riiul ja laud, et kõik vajalik tavaar ära mahutada, praegu nagu puder ja kapsad ja kõik võimalikud kohad mosse juppe täis.
Tuleb veel teise seina äärde teha riiul ja laud, et kõik vajalik tavaar ära mahutada, praegu nagu puder ja kapsad ja kõik võimalikud kohad mosse juppe täis.
Re: IZ 412 IE 1981 Jeekim
Oi ma tean seda tunnet. Vahepeal oli vist juba kuue mosu jagu juppe mööda hoovi ning kõikvõimalikud kuurid, keldrid, laealused ja ka naispere panipaigad mosu asju täis Hoovis lausa ohtlik kõndida...ükspäev lõin kanna vastu diffrit puruks
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!