pean nüüd sealt selle skeemi välja printima omale ja lausa auto juures näpuga järge ajama...
leidsin tagurdustule ühe juhtme puru oleva.. lappisin ära, aga ei miskit..kõige huvitavam on see, et juhtmed jooksevad armatuuri alla, aga ei klemmliistudel ega süüteluku juures teist otsa üles ei leia... ja lambid endiselt tummad..
aga see selleks. kuna täna lahjem tööpäev oli, siis võtsin jagaja maha. üks mutter lahti ja keera kuhu soovid.panin peale küll tagasi, aga 180 kraadi võssa, sättisin õigeks ja oli poole pöörde pill jälle. hetkel enam isu, süüdet katsuda ja karpat regullida, ei ole.
siis heitsin auto kõrvale pikali, nautisin esiteks päikest, mis rõõmsalt meil töökoja taga lõõmutab. naabermajas, kus Gerli Padar elab, ühel rõdul üks näitsik võttis päikest ja siis ma mõtlesin, et ma olen ka siis asjalik...
keerasin end auto alla, 14 padrun peos...
krudisin lahti seisupiduri trossi pinguti.. võtsin selle pulga näpuvahele ja läksin metalliruumi.. relakaga ots maha ning nurgast sain kohe keermelati.. sealt ka sobiv jupp ja keevitasin kokku need kaks... nagu tutikas.

läks auto alla tagasi, nüüd peab mingi päev siis tagaotsa kergitama ja rataste juures paika timmima. Lisaks on praegu varuratas all, vaja see ka üle kaeda, miks õige ratas õhku ei pea...
no ja kui ma juba seal olin, käänasin veel käiguhoovastiku mutritele paar keerdu peale. nüüd tagurdab säänselt, et ühe näpuga saab käigu sisse lükata (Risto, nüüd sa PEAD lausa Tartusse tulema...

)
A rohkem ei jõudnudki jälle.. homne lõunapaus siis jälle elektri kallal ilmselt.
huvitav on see, et ampermeeter laseb nagu valedetektor, aga laadimine on kenasti stabiilne 14, kopikatega ... kas miski häirib teda tõesti nii palju??
temp andurit pole jõudnud endiselt vahetada, eks jälgin, kui kapoti alt peaks valget tulema.

süüde sees, näitab õigesti, käima pannes kukub 0 tagasi...