aga niipalju, kui nüüd olen vanema põlvkonna võidusõidumeestega kõnelenud, siis enamik ei taha lada-tüüpi karpast ikka midagi kuulda. Pidi olema küll hea kiiresõidu-karpa, aga mitte kauaks ning jahedas olus käivitamine on peavalu, kui kasutada seda tänavasõidumasinal. Pealegi, on DAAZ ikkagi janusem, kui K-126. Samuti on ka siibrid kõige suuremad just 126'l (vastavalt 28 ja 32mm).
Ühed hullud käisid ekstra siberis katsetamas - olla saanud paremad sõidud tehtud ikkagi 126 abiga. Daaz ei kannata enam ka lörtsist ilma (õhuniiskuse ja muude aurude emulsioon tõmbab umbe) ning -30 juures oli ka K ikkagi sisuliselt poole pöörde masin, samas, kui DAAZ tahtis meelitamist saada. Ökonoomsemalt on võimalik sõita K-126ga - 77.a 412 mõõdetud kuluks tuli 5.9L trassil ning 7.4L linnaoludes. Siinkohal muidugi kiirendamisest juttu ei saa olla, kuid DAAZ jäi sellise väikese kütusekoguse juures juba segamisega hätta.
Mina siinkohal ökot taga ei aja, tahaks selle suhte hoida keskmises asendis... Aga tundub, et vähemalt praegu asi toimetab ja soovitatakse süüde panna piinlikult täpseks, et saada selle karburaatori kõiki võlusi tunda.
Ise sellele tõele ei pretendeeri, aga mõnele kirjutasin ka oma puise vene keelega, siis sain suht loetavas inglise keeles tagasiside, et kui auto on tehasest tulnud K126ga, siis pole minu asi seda abielu rikkuda, vaid auto on sellega kokku loodud ja mõeldud sellega töötama. Ja noh, nii ma teen ka. Järgmine samm on minu jaoks sissepritse juba.
Ukraina foorumid on head kohad, muideks. Saab kasvõi äriliselt kasulikke kontakte.
