Azlk 408 1965 mart
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Azlk 408 1965 mart
Nii tähtsate asjade nagu õlivoolikute kinnitused peaksid olema väga hästi kinnitatud, kui nad olid üle p---- tehtud, siis imestan,et kuidas see asi üldse seal küljes seisis? Järeldan,et ju see,kes selle sinna pani ei olnud mehaanika põhireeglitega kursis.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Mehaanikaga kursis olev omanik suudab visuaalselt paljud sellised nähtavad ohud mootori ülevaatamisel tuvastada ja likvideerida.MAZ kirjutas:Nii tähtsate asjade nagu õlivoolikute kinnitused peaksid olema väga hästi kinnitatud, kui nad olid üle p---- tehtud, siis imestan,et kuidas see asi üldse seal küljes seisis? Järeldan,et ju see,kes selle sinna pani ei olnud mehaanika põhireeglitega kursis.

Re: Azlk 408 1965 mart
jah ei vaidle vastu. Enda kaitseks võin ainult seda õelda, et see kolmik kuhu see voolik "kinnitatud" oli ei olnud visuaalselt väga näha sest see oli õhufiltri all peidus. Ma esimese hooga ei leidnudki kohta üles kust see voolik lahti tuli.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Ma ikka maadlen ja maadlen selle vibraga mis alates kaheksakümnega sõites sisse lööb. Rattad on uuesti tasakaalustatud ja selles viga pole. Kardaanil ristid vahetatud ja lasin ka selle tasakaalustada kuid ikka vibreerib urina taustal. Kui palju ja kas üldse võib kardaani nuudiosa lõtkuda käigukasti võlli otsas?
Kellegil mingeid mõtteid?
Kellegil mingeid mõtteid?

Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Kui sabapuks või padi on ära siis on vibratsioon meeletu. Samuti laagrite lõtk käigukastis annab end tunda,kui need väga läbi omadega on. Minu 408 oli sama häda ja selgus,et seal oli sabapuks ovaalseks kulunud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Iseenesest ma panin uue kasti alla koos uue sabaga, aga lõtk on ikka sees. Ega saba vist niisama sealt kasti otsast ära ei tule ilma, et kasti laiali ei lammuta? Padja all mõtled käigukasti patja? Koos kastiga sai ka see vahetatud, kuid eile vaatasin, et see on juba suht mõraline... sõitu on saanud see umbes 200-300 km.MAZ kirjutas:Kui sabapuks või padi on ära siis on vibratsioon meeletu. Samuti laagrite lõtk käigukastis annab end tunda,kui need väga läbi omadega on. Minu 408 oli sama häda ja selgus,et seal oli sabapuks ovaalseks kulunud.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Unustasin lisada,et 90-100 km/h sõites kaob vibra ära või siis jääb lihtsalt vaiksemaks.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80
Re: Azlk 408 1965 mart
Ma usun,et sabapuks on kulunud aga,et seda täpsemalt määratleda peaks ise auto alla ronima aga see on veidi võimatu teha.
Saba saab eraldi maha ja vahetada ka pukse sees.
Saba saab eraldi maha ja vahetada ka pukse sees.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: Azlk 408 1965 mart
Minul oli probleemiks difri laager vist. Teise difriga värin kadus.
Re: Azlk 408 1965 mart
Mõniaeg tagasi käisime sõpradega Saaremaal ja hiiumaal metsas elamas... nädal aega kasvatasime habet ja asju. Mosse pidas ilusti vastu ja ühtegi probleemi polnud. Miks ma seda teiega jagan? Selleks et Hiiumaal nägime meie jaoks vene "imelooma" mis enam vist polegi niiväga vene oma.

Tegu on siis 100% originaal Uraliga mis on aastast 2006, ees brembo ketaspidurid, lisakardaaniga vedas ka korviratas ehk siis 3x2 , el. starter jne. Omanik on pärit Kuveidist ja sõitis sellega muide ise Eestisse puhkama. Hind on ulme... Tema sai selle tutikana tutvuste poolest 8000 euroga ja lett pidi olema 12 000 euri... No ma ei tea... mul pani kogu see inf kukalt sügama.
Sügage nüüd teie ka:)

Tegu on siis 100% originaal Uraliga mis on aastast 2006, ees brembo ketaspidurid, lisakardaaniga vedas ka korviratas ehk siis 3x2 , el. starter jne. Omanik on pärit Kuveidist ja sõitis sellega muide ise Eestisse puhkama. Hind on ulme... Tema sai selle tutikana tutvuste poolest 8000 euroga ja lett pidi olema 12 000 euri... No ma ei tea... mul pani kogu see inf kukalt sügama.
Sügage nüüd teie ka:)
Viimati muutis mart, 18 Juul 2013 20:23, muudetud 1 kord kokku.
Azlk 408 ´65 ja Azlk 2140 '80