Kui nüüd keegi arvab, et siin teemas pikalt vaikus olnud kuna käib nii kiire auto ehitamine, et pilte ja postitusi teha pole lihtsalt aega, siis pean kurvastama lugejat ja teatan, et esiots on ikka sama laiali kui enne.
Nimelt jäi see parempoolne vedru kuidagi poolkõveralt vahele ja peale kaks päeva erinevate vahenditega pingutamist, väänamist ja peksmist sai motivatsioon ajutiselt otsa. Seega asusin vahelduseks tagaotsa kallale. Sellega muidugi sama sugune 'via de la rosa' nagu esiotsagagi ehk ei ühtki splinti, puksi või polti tervelt kätte ei saa. Ikka ketaslõikur ja meisel...
Õhtuks oli igaljuhul juhe nii koos, et homikul välja aetud Volga, millega õhtul koju pidin kruiisima, läks kiirelt garaazi tagasi kuna vene autodest ei tahtnud tänaseks enam midagi teada.
Tuletage palun mulle meelde, miks ma selle pirossiga üldse tegelen, endal korralikud Mossed olemas?
