Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
mm, 408 on ilus masin!! Mul vanaisal on selline. Tal see kahjuks suht läbi juba omadega nii kere kui ka mootori poolt. Mootor on remontimatta sõitnud juba üle 200 000 km! Ta on teinud seal paljuid ümberehitusi - mootoril on sigulii karburaator, sigulii õlifilter, ehitas vahele sellise lüliti, mis mootorit käivitades starteri välja lülitab kui mootor lubama hakkab. Iga aaasta ta räägib et selle aasta lõpus jääb mosse seisma, aga ikka paarutab ringi.
Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest ja tõsiselt, müts maha nende ees kes neid taastada viitsivad ja tahavad!!
Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest ja tõsiselt, müts maha nende ees kes neid taastada viitsivad ja tahavad!!
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Sel juhul just nelja tule ja kahe diivaniga 408viirusboy kirjutas:Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest
Samas 400/1 on kah lahe.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Noh kui ta tõesti millalgi seisma jätab masina,siis võid kroom ja muid juppe mulle pakkuda,Mul vanaisal on selline.
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
kui nii edasi läheb, sõidab see masin veel teise 200 000 ka maha Aga ok, püüan meeles pidada...
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Õnnestus tasuta saada sellist kraami:
Uued koopaplekid..
Tutikas kojameeste ajam..
Uus Antenn..
Uued,nime ei tea,esisillale..
Veel kraami..
3 klaasi..paistab et kasutatud..
Vedrude eest pidi välja käima ka raha..
Lisaks sain veel teiste mossede asju,kui kellelgi huvi võin neid vahetada või müüa..
(teen Müügiteema eraldi)
Aga autost niipalju et ootan praegu majandustõusu, et saaks keevitama hakata..
Uued koopaplekid..
Tutikas kojameeste ajam..
Uus Antenn..
Uued,nime ei tea,esisillale..
Veel kraami..
3 klaasi..paistab et kasutatud..
Vedrude eest pidi välja käima ka raha..
Lisaks sain veel teiste mossede asju,kui kellelgi huvi võin neid vahetada või müüa..
(teen Müügiteema eraldi)
Aga autost niipalju et ootan praegu majandustõusu, et saaks keevitama hakata..
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Õõtshargid juNiki88 kirjutas:Uued,nime ei tea,esisillale..
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Jah, need on ülemised õõtshoovad, ehk õõtshargid, kuidas keegi nimetab.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Kuna mul keevituse kogemus puudub,siis küsin et kuidas vahetada neid tagumisi koopa plekke!Näiteks kust maalt vanad maha lõigata?Et kas uute serv jääks kere plekiga ÜHELE JOONEL,või siis tuleks jätta paari mm serv mille PEALE need keevitada??
Absolute beginner
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
60% tõenäosusega need servad auto külge ikkagi ei sobi koheselt. Tahavad ikkagi natuke ümberkujundamist. Peale keevitamine ei ole minu arvates küll hea variant, pigem siis juba alla. Lohke on lihtsam täita kui kühme eemaldada.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88
Nagu Tiit juba mainis, 100 prossa need koheselt su autole külge ei sobi. Ja keevitusega on nii, et ei panda serva peale ega ka alla, vaid servad lõigaatakse täpseks ning keevitatakse otsakutti kokku. Ehk siis, võtad uue pleki ja asetad lahtiselt oma kohale, märgid joonega piirjoone ära ning siis lõikad vana mööda joont maha ning keevitad uue asemele selliselt, et otsad oleksid omavahel kohakutti. Muidugi võid uued ka väiksemaks lõigata, kui tervet tükki ei ole vaja vahetada või seda teha ei soovi. Lõikad uuest tükist vajaliku osa välja ning siis märgid vana peal piirjooned ära ning lõikad vana mööda piirjooni ära ning keevitad uue asemele.
Kui toimid nõnda, et paned osaliselt uue serva vana serva peale või alla, siis jääb topelt plekk, mille vahele hakkab kogunema niiskust ning üsna pea on olukord päris kehva ning auto see koht jälle roostetab. Seda just sellel põhjusel, et sa ei saa ühenduskohta nii hermeetiliseks, et sinna niiskus vahele ei satuks.
Kui toimid nõnda, et paned osaliselt uue serva vana serva peale või alla, siis jääb topelt plekk, mille vahele hakkab kogunema niiskust ning üsna pea on olukord päris kehva ning auto see koht jälle roostetab. Seda just sellel põhjusel, et sa ei saa ühenduskohta nii hermeetiliseks, et sinna niiskus vahele ei satuks.