


Samas jõudis ka kohale ninadoonor, millel ülejäänud jupid on müügiks.


Kastikal sai veel külg puhtaks lastud ja roostesurmaga üle uputatud.

Veel ka pilt alumise õõtsa keevitusest

Selle tagasillaga vaatame veel... Esialgu laseme puhvrid vastu poolraami, kui kannatab veel minna, siis poolraamidesse sisselõiked, kui ei, siis peaks nii jääma. Sisuliselt sel juhul tagavedrustus puudub. Sebiks endale aga mingisuguse teise käru tagasilla ja ehitaks terve selle jura ümber keerdvedrude peale. Siis saaks tervet tagasilda juba tõsta, aga kahjuks on meie ülevaatuse kord ja reeglistik nii karm, et väga palju modifitseeritud mossest saab iga ülevaataja aru. Kas ziguli tagasild on sama lai kui mosse oma?stern100 kirjutas:Mis lahenduse tagasillaga teete siis, sest kui te ei taha puhvreid vastu poolraame "lasta", siis jääb ju tagumik ninast ikka tunduvalt kõrgemale...
Väga palju lihtsam ei ole, miski peab teda ju kere küljes kinni ka hoidma, niisama mingeid vardaid külge keevitada ei anna, tuleb ikka läbi mõelda kuidas ja mida. Pool koobast tuleb selle käigus ümber ehitada. Tegelt tahaks koopad üldse ümber kombineerida äkki, selle tagasilla madaldamisega veel aega on, kui vedrupakid alt ära kisub siis vaatame palju max on kuhuni kannatab minna.wax kirjutas:Aga miks mitte mosse sillale vedrutaldrikud keevitada? Palju lihtsam ju.
See pole veel lahendatud, aga käiku läheb kindlasti. Mõeldud on ka selle peale. Me pole tavalist lada paralleelvarrast külge pand seepärast, et see hakkab rattaid ühele poole kiskuma õõtsudes. Teeme varda viie punkti peale, kus on kaks varrast kere küljes ja üks reduktori otsa küljes.moskiito kirjutas:üks probleem on veel mida te ei ole arvestanud. Nimelt kui vaatate lada tagasilda, siis seal on lisaks nendele neljale vardale ka viies, mis läheb diagonaalis üle silla krekülge. See varras ei ole seal niisama vaid ka mõjuva põhjusega. nimelt, sõites hakkab kere ilma selle vardata "ringe" tegema vedrude peal. Mossel on see probleem lahendatud amortidega, sellepärast nad ka ongi nurga all mitte püstised.