Kuna Madys ise täna Kati kallal tööd ei teinud, siis panen ise kirja mis täna ära tehtud sai. Algas päev sellega, et tõukasime auto garaaži ette ja hakkasime aga järjest juppe küljest ära kakkuma. Põhigoal oli tänase päeva sisse - saada auto külje peale ja sisu krunditud ning esisild alt ära.
Esisilla eemaldamine on väga lihtsal põhjusel, kuna meil on siiski soov see auto parajalt lamama panna,tuli lõigata poolraame. Ilma nende lõikamiseta oleks sillatala jäänud päris maadligi ja päris tikutoosijagu me saavutada ei taha, seega tuleb mingeid muid võimalusi välja mõelda, kust mujalt lisa võtta. Üks suur, suur ooper oli poltide lahti saamine, no moskvich mis moskvich, polti keerad ja lõpuots, enam lahti ei tule, pikk toru võtmele külge ja jupp-jupp haaval lahti keerata, poldid olid isegi nii vinged, et ei läinud isegi mitte puruks. Suure jebimise peale saime ka silla alt ära, mis esialgu tundus väga kergelt alt tulevat, aga ülemised õõtsad hoidsid seda siiski kere küljes kõige oma kümne küünega kuniks ühe õõtsa eemaldasime.
Egas midagi, külili ja käi poolraamidesse. Madalamaks saime ligi 4,5cm jagu, rohkem ei hakanud võtma, lihtsal tugevuse põhimõttel. Äkki oleks liiga sült jäänud kui oleks lihtsalt mingisuguse paksema metalli ülespoole keevitanud ja poolraami üldse vahelt ära likvideerinud.
Põhjaga oli selline lugu, et kui teine kaasosaline seda parasjagu traatharja ja rellakaga puhastas, siis tuli välja kurb tõsiasi, et 91' vene auto on ikka vene auto. Sisu on eelnevalt sellest pigimatist või ma ei tea mis mudrust puhastatud ja kui nüüd rellaka sisse lõime, siis oli näha tõelist tõde. Kui varem oli põhjas vaid üks auk, siis nüüd oli neid koguni kuus. Kui juba keevitus soe oli parasjagu ja põhja lappimine ei ole keeruline töö, siis sai ka see kiirelt ette võetud.
Nüüd on põhi seestpoolt epokrunditud, keevitatud, põhja alt ka keevitatud ja krunditud, poolraamid valmis ja kui hästi läheb siis saab homme auto põhja põhjalikult ära pesta, eemaldada lahtine masteks ja uus alla tõmmata.
