
Tegemist on ilmselt AZLK tehasest kunagi välja veerenud 412-ga, mis hiljem on saanud suurel määral kereplekkide vahetust (omanik rääkis, et on tehtud kerevahetus). Hetkel ei ole isegi teada auto valmistamisaasta. Sillad ja mootor on 412 (vana tüübi jagaja ja veesärgi kaanega), aga armatuur ja sisu olid vanatüübi omad. Esiotsa plekid ja uksed on tulnud uuema Iž 412 pealt, tagumine ots on vana tüüpi - pagasiluuk salongist avatav jne... Eks pildid räägivad rohkem. Parasjagu kolhoosituuningut on ka tehtud, aga ei midagi katastroofilist.
Ostsime ta sellepärast, et kere seisukord on täpselt selline, mis otsisime - põhi nagu uus, aga piisavalt pisimõlke ja pisut ka pindmist roostet... Nimelt tahaks sellest autost teha rajaautot, aga eks näeb, mis välja kukub.

Pildid:
Tuues oli tal ka vigu, mis tasapisi likvideerime:
- Armatuur kasutuskõlbmatu
- Rool kasutuskõlbmatu
- Istmed tahavad vahetust/parandust
- Kundepoolne tagumine pidur ei tööta
- Kütusepaak pealt läbi roostetanud
- Bensupump ei tõmba kütust üles (ilmselt torustik ka kehv)
- Soojendusradikas puudu
Esialgu rohkem meelde ei tule, aga arvatavasti teha on küll ja küll...