Edu masina ehitusega Karburaatori võid vabalt originaali jätta kuna töötab päris hästi kui ilusti regullitud,karpa vahetusele võib mõelda siis kui mootor jms rohkem järgi aidatud,porditud,kanalid suuremaks tehtud,suuremad klapid jne.Esialgu soovitan piirduda lihtsamate asjade paika ajamisega ja alles siis edasi minna Mootori järgiaitamisest jms on foorumis teemasid küllalt kust mida kõrvataha panna.
Kaant oli lihvitud minutead 0,8 aga kaan on natuke kõver silmaga näha juba kui nurgiku peale panna paistab valgus läbi mõnest kohast,aga loodan et saadakse sirgeks et väga üle 1 mm ei lähe,kuidas muidu kolektoreid seestpoole lihvida saab,on selleks ka mingi nipp,
Tagurpidi lehtede asemel soovitaks hoopis 4-5 vedrulehte ja korralik amort... Karburaator otse loomulikult vöib midagi asjalikumat panna... Aga miks piirduda vana Sierra karburaatoriga, on ju palju paremaid variante.
Kindlasti on paremaid karbusse ka jah,aga mis sobiks,sisselaset ei taha/oska ümber teha,lihtsalt sierra oma pidi ilma suuremate ümberehitusteta sobima,ja kas tuleks hoopis 4-5 leht teistpidi keerata ?
sierra oma pm sobib aga seal pead kaks asja ringi tegema. esiteks, karpa kinnitus aukude vahe 2mm litsam igas augus kui mosse karpal, seega neid peaks natuke viilima suuremaks. Teiseks, gaasihoovastiku asemele pead aretama kuikimuudu trossi, sest sierral on süsteem trossiga lahendatud või siis karpal süsteemi ringi tegema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Ristik kirjutas:Mis mootoriga sierradel see karbuss peal on?
2,3 V6 ja 2,0 ohc minuteada Samuti Taunustel ja Capritel. Veel pandi seda 32/32 mingitele Yugodele ja Toyotadele ja päris paljudele autodele tegelt.
Mul on Nysa peal
Selge vb õnnestub see karbuss mõnest vanaraua kokkuostust muretseda,sierrasi ikka viiakse päris tihti metalli Aga täna tegelesin natuke mosuga , võtsin tagant lehtvedrud ära,et keerta üks leht teistpidi,sammuti ledsin põõningult jeep cherokee amordid ka, mis imekombel isegi sobivad kui üks kinnitus natuke ümber tjüünida,lehtvedru otsa puksid olid ühel poolel jube ribadeks,peab need ka välja vahetama