Garages kaua seisnud juba üks 401 ja võtsin siis kätte,et teen ta endale esimeseks autoks.
Autot on varem juba ümber ehitatud ja ehitan ise veelgi. Tööd on ikka kõvasti enne kui valmis saab.Hetkel tegelen 2140 tagasilla paigaldamisega ja tagumise osa pukside vahetusega ning järgmiseks võtan ette vast mootori.Peale läheb 412 mootor millele saab viili antud ja kap remont tehtud.
Mõned pildid ka siis hetke seisust
Viimati muutis 401, 30 Jaan 2013 22:45, muudetud 2 korda kokku.
Tere tulemast mossemeeste seltskonda Lõpuks ometi üks teema 401 taastamisest tehtud. Ehk räägid veel täpsemalt, kus mida kerel teha vaja on ja kostitad meid veel piltidega. Muidu tundub päris kobe vanake. Edu!
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
stern100 kirjutas:Tere tulemast mossemeeste seltskonda Lõpuks ometi üks teema 401 taastamisest tehtud. Ehk räägid veel täpsemalt, kus mida kerel teha vaja on ja kostitad meid veel piltidega. Muidu tundub päris kobe vanake. Edu!
Eks põhi tuleb puhtaks lasta uus krunt kivikaitse jne,kere vaja natuke modida,poritiivad laiemaks teha,hiljem tahan peale lasta kindlasti pärlmutter värvi,auto tuleb kindlasti madalamaks lasta,ette lähevad veel vb ketas pidurid tööd jagub küllaga ei jõua kohe kõiki asju siia ära kirjutada eks iga õhtu nokitsen peale kooli ja eks ma teen neid pilte kindlasti töö käigus kõvasti ja postitan neid siiagi...
Martpoiss kirjutas:Kui madalaks tahad lasta pead silla kinnitusi ümber ehitama, vedrude lõikamisega ei saavuta eriti midagi, megakõrge jääb ikkagi.
Taga polegi sellel vedrusid kui selliseid ju ainult isetehtud lehtvedrud on ja sealt saab alati ära võtta ja silla kinnitused keevitangi ümber sest pikem sild ei hakka alla muidu.Auto tuleb selleks madalaks lasta et kurvis ümber ei läheks ja teel püsiks
Noh seisis jah vanake juba 1992 aastast garaasis ja otsustasin siis poistele pakkuda.Algul ei tahtnud keegi ja oleksin juba äärepealt itärauta foorumisse soomlastele müüki pannud aga siis vennapoeg mõtles natuke ja tahtis hakata ehitama seda autot.Auto on aastast 1953 ja minu jaoks ka tal oma ajalugu.Minu vanaisa auto oli ,siis oli minu isa auto kes ta kunagi m 407 agregaatidele ümber ehitas,poritiivad laiemaks tegi ja 407 me poolraami alla pani.Mootor sai 408 oma ja käigukast ka.Praegu esisild 412,käigukast 412 ,roolikarp ja sammas 2140.Vennaga sai vähe ehitatud 80 ndate lõpus.Mul seisis üks 2140 tagasild ja nüüd läheb siis see alla.Esisild ka 2140 olemas sealt saab käändteljed ja pidurid.Mootor tuleb esialgu m412.Vennapojal huvi suur ja igapäev ehitab.Ise poleks vist küll enam viitsinud ehitada. Toetan poissi osadega niipalju kui mul on ja aitan nõuga.