auto on registreeritud ja minu nimel aga...partnermosse kirjutas: Vaja veel dokumendid, VIN-id korda ja vastavusse "ajada" selle RAI tähisega ?
kas see reg.number juba kuskilt tuttav ei ole?

auto on registreeritud ja minu nimel aga...partnermosse kirjutas: Vaja veel dokumendid, VIN-id korda ja vastavusse "ajada" selle RAI tähisega ?
Võin sulle täiesti kindlalt väita, et enne 1985.a. ei toodetud ühtegi suure ukeseklaasiga IZ-i. Jälgisin tollel ajal muudatusi vene autode juures vägagi täpselt. Ja vaevalt küll sellepärast, et 1982.a umbes pool miljonit (3-aasta IZ-ge tootmismaht) 3-nurkset akent üle oli.partnermosse kirjutas:Loomulikult loobuti täielikult mõned aastad hiljem, sest ületootmisest olevad 3-nurkse aknaga uksed oli vaja puht majanduslikust kasumlikusest ära kasutada ja kuna täismahus 1 aknaga uste tootmine polnud käivitunud (nagu paljude asjadega tol ajal oli ), siis oligi ülemineku ajal kasutusel mõlemat tüüpi uksed/aknad. Aga alustati kogu selle vahetuse jamaga nii nagu tekstis kirjas 1982Mossematk kirjutas:Oled ilmselt selle teksti võtnud kaasajal kirjutatud ajaloost IZ-Mossede kohta. Need on aga tihti üldsõnalised ja ebatäpsed. Õigem on uurida tolleaegset kirjandust. Näiteks ajakirjas Za roljom nr. 6-1982 on uue IZ-i tutvustus ja seal pole sõnagi, et kolmnurksed aknad kaovad. Pildil oleval Kombil on nad samuti olemas. Nendest loobuti alles mõned aastad hiljem.partnermosse kirjutas:Mina Partnermosse tõestan vastavalt kirjanduse ja füüsiliselt eksisteerivate ja eksisteerinud autode alusel sellise tsitaadiga,mis ei ole minu väljamõeldud ja kirja pandudMAZ kirjutas:Pidage nüüd üks moment. Mille alusel Partnermosse tõestab,et just 1983.a tulid 1 tükis klaasid?
Ma olen aru saanud(kirjandus ja füüsiliselt eksisteerivad ja eksisteerinud autode alusel),et 1985.a oli viimane aasta,kui pandi kolmnurk akendega uksi piruka mossele..В 1982 году последовало обновление всего модельного ряда автомобилей ИЖ, вместо унаследованной от АЗЛК решётки радиатора они получили новую чёрную решётку разработки ИжАвто с круглыми фарами. Также новое поколение получило новый капот, утопленные ручки и дверцы без форточек !!!
![]()
Loodan, et sellest tõestusest piisabSisuliselt võib seda võrrelda ladade/ vaz-ide arenguga ja üleminekutega kerede mootorite ja muude asjade osas. Ja nii lihtne see ongi.
Pa-pahhh!!! Ja siin meil ongi võitja! Palju Õlle!sass kirjutas:841RAI on Iž 2125. Numbrid su kombi pealt?
Muidu muhe pirukas!
Sa ju ütlesid, et vihjeid enam ei anna ja minu pakutud anomaalia seotuse koha peale annad otsese vihje...?!kOll kirjutas:auto on registreeritud ja minu nimel aga...partnermosse kirjutas: Vaja veel dokumendid, VIN-id korda ja vastavusse "ajada" selle RAI tähisega ?
kas see reg.number juba kuskilt tuttav ei ole?
Sa olid juba väga lähedal ja käes oli hiline öötund, ootasin et paned viktoriini kohe kinni kapartnermosse kirjutas:Sa ju ütlesid, et vihjeid enam ei anna ja minu pakutud anomaalia seotuse koha peale annad otsese vihje...?!kOll kirjutas:auto on registreeritud ja minu nimel aga...partnermosse kirjutas: Vaja veel dokumendid, VIN-id korda ja vastavusse "ajada" selle RAI tähisega ?
kas see reg.number juba kuskilt tuttav ei ole?
Mul on kodus venekeelne raamat,kus on vähemalt AZLK tehase mossede erinevused kuni 1987.a ära loetletud. Kuna AZLK tehas võttis ühes tükis klaasiga aknad juba 1983.a kasutusele siis võiks järeldada,et Iževski tehas tegi sama,sest klaasid tulid mõlemale tehasele ühest kohast.Mossematk kirjutas: Loomulikult loobuti täielikult mõned aastad hiljem, sest ületootmisest olevad 3-nurkse aknaga uksed oli vaja puht majanduslikust kasumlikusest ära kasutada ja kuna täismahus 1 aknaga uste tootmine polnud käivitunud (nagu paljude asjadega tol ajal oli ), siis oligi ülemineku ajal kasutusel mõlemat tüüpi uksed/aknad. Aga alustati kogu selle vahetuse jamaga nii nagu tekstis kirjas 1982Sisuliselt võib seda võrrelda ladade/ vaz-ide arenguga ja üleminekutega kerede mootorite ja muude asjade osas. Ja nii lihtne see ongi.
Võin sulle täiesti kindlalt väita, et enne 1985.a. ei toodetud ühtegi suure ukeseklaasiga IZ-i. Jälgisin tollel ajal muudatusi vene autode juures vägagi täpselt. Ja vaevalt küll sellepärast, et 1982.a umbes pool miljonit (3-aasta IZ-ge tootmismaht) 3-nurkset akent üle oli.Algul ilmselt ei plaanitudki nendest loobuda, kuna IZ-i ventilatsioonisüsteem ju suht algeline. Puudub väljatõmbe vent ja ka otse-sissepuhe, nagu 2140-l. Seega, eriti kuumas kliimas, 3-nurkne aken suht vajalik.
Hiljem tehti seda ilmselt moe- ja tootmise odavdamise kaalutlustel.
Nagu kuulutustes kirjas, on kõigi nende Pirukate keredele tehtud kapremondid. Neid on kõvasti tuunitud ja ka uksed kindlasti vahetatud nö. moodsamate vastu...partnermosse kirjutas:Siin siis infoks/nägemiseks mõningad pildid müügikuulutustest üksiku aknaga "piruka" isenditest aastast 1983, neid ei hakanud panema millel kolmnurkaken olemas.
http://rstcars.com/oldcars/moscvich/iz- ... 19455.html
http://rstcars.com/oldcars/moscvich/iz- ... 67027.html
http://rstcars.com/oldcars/moscvich/iz- ... 47298.html