Soetatud sai puhtalt funktsionaalsetel põhjustel ehk siis "tööloomaks" ja ka tundus, et auto eest makstud rahad läksid väga õigesse kohta ehk siis vanatehnika taastamisse.
Oma esimese ülesandega, milleks oli varuosakoormaga 85 kilomeetri läbimine, sai "pirukas" enam-vähem hakkama.
Sõita on temaga pea-aegu sama mugav, kui ükskõik millise 412-ga

Rooli keeramisele reageerib auto viivega, millele järgneb kere pehme õõtsumine. Eks selliste elamuste tekkimisele aitasid kindlasti kaasa ka originaal rehvid ja igast tavaari täis kuut.
Igaljuhul ühest oma tänapäevasest rivaalist Pödzö Partnerist lendas "pirukas" maanteel nagu s***uvast penist mõõda!

Ilma viperusteta muidugi ei saanud nagu ikka vanale seisnud autole kohane:
Esimene üllatus tuli lagedale peale 5. ristmiku läbimist kui oli vaja 4.käiguga mäest üles kiirendama hakata - mootori pöörded tõusid kuid kiirus vähenes... Ok, 3. sisse ja libisevat sidurit meelitades sain ikka mägedest üle.
Järgmiseks otsustasid pidurid kuskilt õhu vahele tõmmata, igaljuhul Jõgeva bensiinijaamast välja sõites oli vaja korra pedaali pumbata, et autot ristmikul pidama saada. Kuna aga pidurite mittetoimimine oluliselt lõppkiirust mõjutama ei hakanud, siis otsustasin oma teekonda jätkata, olles valmis iga hetk kellegile otsasõidu vältimiseks teelt välja sõitma.
Kuid eneselegi üllatuseks ei olnud seekord teel ühtegi liiklejat, kes oleks olnud mingilgi määral ohtlik ja nii ma oma sihtpunkti õnnelikuna jõudsingi

E: Pealkirja muudatus e. originaalautode teemad tähistan "k.G.B." ja ümberehitused "RSK", vastvalt oma autopargi divisioonidele.