IŽ 21251-010, moskiito
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IŽ 21251-010, moskiito
eile tekkis mosul esimest korda tõrge. Ei tahtnud käivitada. Hakkasin siis järjekorras põhjust otsima. Jagaja kaan puhtaks, ikka ei käivitu. Karpast penssu tuli, säde süütepoolist tuli. Kontrollisin küünlaid ja pidin kreepsu saama. Iga küünal erinev mark, isegi venemaa toodang oli erinev, lisaks täiesti ära põlenud, heal juhul oleks nendega esimeste külmadeni saanud liigelda. Võtsin maalt võetud küünlad tööriista kastist ja panin need peale. Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga. Proovisinkäivitada, ikka ei midagi. võtsin siis uuesti jagaja kaane ja viisin töökotta puhuri juurde kuivama. Kaant tagasi pannes panin harjumuse päraselt nii nagu märgid näitasid ja tulemuseks oli meeletu kõva pauk, nagu keegi oleks revolvrist lasknud, mida ilmestas mosu tagumiku juurest kerkiv must suits. Õnneks jäi summuti terveks. kõik kolm venda mul on sellise trikkiga alati summutist jagu saanud Seega, ei soovita lihtsalt laisa inimese teed minna ja jagajal juhtmeid edasi tõsta. Tõstke ikka hammikatest süüde paika, kui vaja.
praeguseks kõik.
Ah jaa, rooli kiskumise probeemile pole lahendust leidnud, esisillaga on kõik korras, pidurid peal ei ole, laagrid on korralikud ja õieti pingutatud(nii õieti kui neid saab reguleerida). Viimane koht kus võib veel probleeme olla (pole eriti kindel selles) on parem tagumine rattas. Kuna seal simmer lekkib, siis täitsa võimalik et tagasilla õli põhjustab liigset hõõrdumist klotside ja trumli vahel.
praeguseks kõik.
Ah jaa, rooli kiskumise probeemile pole lahendust leidnud, esisillaga on kõik korras, pidurid peal ei ole, laagrid on korralikud ja õieti pingutatud(nii õieti kui neid saab reguleerida). Viimane koht kus võib veel probleeme olla (pole eriti kindel selles) on parem tagumine rattas. Kuna seal simmer lekkib, siis täitsa võimalik et tagasilla õli põhjustab liigset hõõrdumist klotside ja trumli vahel.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda..
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mul pole küll kolmeelektroodistega mosse mootorit korralikult käima õnnestunud saada.moskiito kirjutas:Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga.
Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
siis võttan uurin, vb tõesti selles probleemMossematk kirjutas:Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda..
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
pigem võib asi olla surveastmes. kui mootoril see langeb alla 8bar-i siis selline küünal enam ei tööta. Muidugi on nende hulgas ka päris palju praaki. Teisele mokitsale ossin 4 küünalt peale millest 2 on jäänu tööle.via kirjutas:Mul pole küll kolmeelektroodistega mosse mootorit korralikult käima õnnestunud saada.moskiito kirjutas:Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga.
Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Auto kisub selle ratta poole mille pikikalle on väiksem. Kui paremale siis on vaja parema ratta pikikallet suurenda st. panna parema ülemise õõtsa tagumise poldi alla reguleerseib lisaks.moskiito kirjutas:siis võttan uurin, vb tõesti selles probleemMossematk kirjutas:Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda..
Tarmo
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Mõeldi ikka külgkallet? Kisub sinnapoole,kus ratta kalle on positiivsem (rataste vahekaugus esisillal on mõõtes ülalt väiksem ja alt suurem). Pikikalle mõjutab sõites rooli ise otseks pöördumist. Kas Mossel pikikallet saabki üldse muuta?tarmo400 kirjutas:Auto kisub selle ratta poole mille pikikalle on väiksem. Kui paremale siis on vaja parema ratta pikikallet suurenda st. panna parema ülemise õõtsa tagumise poldi alla reguleerseib lisaks.moskiito kirjutas:siis võttan uurin, vb tõesti selles probleemMossematk kirjutas:Rooli kiskumise asjus kontrolli esirataste külgkallet ja käändtelje pikikallet. Sellest on eestikeelses Mossede raamatus ja ka tehase instruktsioonis pikalt kirjutatud. Meie IZ-412 kiskus ka algul kõvasti. Peale eelnimetatuid reguleerimisi jookseb aga nagu nöörimööda..
Tarmo
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Pikikallet saab muuta küll ja seda tehakse nii, nagu Tarmo kirjutas.
Mul aga piisas IZ-412 juures sellest, kui panin rataste külgkalded õigeks. Kui see ei aita, siis tuleb muuta ka käändtelje pikikallet.
Mul aga piisas IZ-412 juures sellest, kui panin rataste külgkalded õigeks. Kui see ei aita, siis tuleb muuta ka käändtelje pikikallet.
Moskvich 2140 SL 1985.a., IZ-412 IE 1985.a.
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kolmeelektroodistega ei saagi korralikult käima liiga võimas mokitsa jaoks.via kirjutas:Mul pole küll kolmeelektroodistega mosse mootorit korralikult käima õnnestunud saada.moskiito kirjutas:Teisel kombil töötasid laitmatult, olgugi et erinevate elektroodie arvudega kaks on 1 elektroodiga ja teised kaks 3 elektroodiga.
Ilmselt süütepool ei suuda nii palju matsu välja anda, et kõiki elektroode suudaks korralikult toita...
Mina ostsin omale NGK küünlad,mis käivad mossele ja enamus veneautodele,müüja tahtis auto marki saada ja otsis kataloogist vastava,siis sain.Peale seda töötab suurepäraselt.
Re: IŽ 21251-010, moskiito
Kolmeelektroodiliste küünaldega ei taha mosu mootor hästi käia? Enda mosule viskasin juba ostes ühed 3 elektroodiga NGK'd peale ja mootori töö paranes märgatavalt. Nüüd on juba aasta aega peal olnud tutikad Briski küünlad, samuti 3 elektroodiga ja pole ühtegi tõrget esinenud. See-eest ei taha minu mokitsa mootor jälle ühegi 1 elektroodiga vene küünlaga töötada, hakkab kohe pirtsutama.
AZLK 2140, 1978