MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Miilides spidol on suurim number märgitud 100.
Mosseomanik olen alates 1997a
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Praegu selline http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Enne oli http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/263749
Moskvitši galerii http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/1109429
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Üritan siis oma juhtumit pisut täpsemalt kirjeldada, kuigi sinna on üle 15 aasta tagasi ning detailid pole enam meeles. Asi oli umbes nii, et tõmbad nupust esituled põlema, aga selle peale kukuvad kojamehed vehkima ning esituled ise vaid hõõguvad kojameeste töörütmis justkui oleks elektriahelas jadamisi lülitatud Teinekord asi okei, aga sõidu ajal kukuvad jälle kojamehed pühkima ja esituled jälle vaid hõõguvad.. Toona oli kontaktiviga kaitsmekarbis..MAZ kirjutas:Ma kahtlen,et seekord viga on kaitsmekarbis,sest kõik kaitsmed said uued sisse ning lisaks on nad korralikult kinnitatud(loe: ei ole välja kukkumas ning omavad kindlat kontakti). Viimane võimalus on proovida teist klaasipesu vedeliku mootorit,kuid see juba tuleviku muusika.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Minu värvilisel oli kunagi selline jama : Kõik töötas ilusti. Oli väike harjutamispäev rajal ning peale hüpet laksti esituled kustus ja aint kojamehed hakkasid rügama, tee mis tahad, tulesi põlema ei saand ning kojamehed seisma ei jäänd kui süüde sees oli. Tõmbasin mingil releel ( see mis kõrvalistuja jalge juures, vähemalt 87 a. autol, äkki kojameeste relee?) juhtme tagant ära ja kojamehed jäid paigale ning esituled hakkasid uuest põlema. Ja nüüd olen terve aeg niimoodi sõitnud. Ainus asi mis töötamast lakkas, oli nupuvajutusega automaatne aknapesu. Muidu kojameestel kõik reziimid on säilinud. Ei tea kas abi ka on....
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mosse on nüüd maha sõitnud ligi 35 km, peamiselt väiksed otsad.MIdagi erilist pole teinud ainult kontrollinud õli ja muude vedelike taset. Värvisin tagumiste porikummide hoidjad ka punase kruntvärviga üle.Parem ikka kui paljas metall. Sõites mingeid anomaaliaid enam ei esine,sterni soovitus tõmmata juhe pistikust andis soovitud tulemuse. Ilmselt see elektrooniline karp kas lühises või valesti kokkujoodetud ühendused:D
Plaan on osta sisse 40l kütet ja minna karburaatori peen häälestamist tegema, lisaks tahaks käigukasti ka õli kallata,kuna hetkel tundub,et õli jääb kastis nagu puudu.
Käisin ka mehe juures,kes mulle luugi andis,tema jaoks oli see auto nostalgia kuna ta oli sellisega päevast päeva sõitnud ligi 23.aastat(viimati 2008).
Ja kohalikku vanaraua kokkuostu punkti tekkis sihuke isend. Sain sealt ühte teist aga kere oli võrdlemisi hapuks läinud.Tegu jällegi kohaliku autoga aga kuna see viimati võis sõita ei tea, ise pole seda autot tänava pildis kunagi näinud.
Eriliseks tegi selle auto mõned remondi ise ärasuses, nagu sisse liimutud mistra põhja vaibaks, makroflexiga kinnitatud esituled ning taga olid topelt lehtvedrud
Plaan on osta sisse 40l kütet ja minna karburaatori peen häälestamist tegema, lisaks tahaks käigukasti ka õli kallata,kuna hetkel tundub,et õli jääb kastis nagu puudu.
Käisin ka mehe juures,kes mulle luugi andis,tema jaoks oli see auto nostalgia kuna ta oli sellisega päevast päeva sõitnud ligi 23.aastat(viimati 2008).
Ja kohalikku vanaraua kokkuostu punkti tekkis sihuke isend. Sain sealt ühte teist aga kere oli võrdlemisi hapuks läinud.Tegu jällegi kohaliku autoga aga kuna see viimati võis sõita ei tea, ise pole seda autot tänava pildis kunagi näinud.
Eriliseks tegi selle auto mõned remondi ise ärasuses, nagu sisse liimutud mistra põhja vaibaks, makroflexiga kinnitatud esituled ning taga olid topelt lehtvedrud
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tegin täna mõned vajalikud uuendused autole. Esmalt tegin korda ukselukustus süsteemi,nüüd saab ust lukku keerata. Üks väike hoovake oli puudu ja tee või tina ei leidnud seda enam üles, õnneks oli eelmises postutuses olev auto doonoriks,selles osas. Samuti sai korda kapotti lukk ning ukse hingesid ka õlitatud.
Võimalik,et võtan korra praeguse spidomeetri maha ja remondin kütuse näidiku ning spidomeetri ära. Hetkel jääb mulje,et spidomeeter oleks justkui kinni roostenud. Samuti uurin üle,kus saab soodsalt teha kaared kastile,et present katte peale tõmmata. Põhjus on puht praktiline, esmalt see,et vesi ei saja kasti ja teiseks iga üks ei näe,mida ma kastis vean
Täna tõdesin,juba vana mossemehe tõde:kui tahad selle autoga sõita peab seda pidevalt näppima.
Võimalik,et võtan korra praeguse spidomeetri maha ja remondin kütuse näidiku ning spidomeetri ära. Hetkel jääb mulje,et spidomeeter oleks justkui kinni roostenud. Samuti uurin üle,kus saab soodsalt teha kaared kastile,et present katte peale tõmmata. Põhjus on puht praktiline, esmalt see,et vesi ei saja kasti ja teiseks iga üks ei näe,mida ma kastis vean
Täna tõdesin,juba vana mossemehe tõde:kui tahad selle autoga sõita peab seda pidevalt näppima.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Sellele viimasele mossemehe tõele lisan veel teise tõe: Kui seda autot pidevalt näpid,saabki lõpuks nii korda,et muudkui ainult sõidad....MAZ kirjutas:Tegin täna mõned vajalikud uuendused autole. Esmalt tegin korda ukselukustus süsteemi,nüüd saab ust lukku keerata. Üks väike hoovake oli puudu ja tee või tina ei leidnud seda enam üles, õnneks oli eelmises postutuses olev auto doonoriks,selles osas. Samuti sai korda kapotti lukk ning ukse hingesid ka õlitatud.
Võimalik,et võtan korra praeguse spidomeetri maha ja remondin kütuse näidiku ning spidomeetri ära. Hetkel jääb mulje,et spidomeeter oleks justkui kinni roostenud. Samuti uurin üle,kus saab soodsalt teha kaared kastile,et present katte peale tõmmata. Põhjus on puht praktiline, esmalt see,et vesi ei saja kasti ja teiseks iga üks ei näe,mida ma kastis vean
Täna tõdesin,juba vana mossemehe tõde:kui tahad selle autoga sõita peab seda pidevalt näppima.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Aga nii ongi, varsti plaanis käigukasti õli juurde panna ja täiustada esilogareid.TALUPOEG TALUJA kirjutas: Sellele viimasele mossemehe tõele lisan veel teise tõe: Kui seda autot pidevalt näpid,saabki lõpuks nii korda,et muudkui ainult sõidad....
Vahelduseks paar pilti:
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Kui Mossega sõidad ja sõidad harjud pideva näppimisega nii ära et ei pane seda tähelegi
- mossejumal
- Postitusi: 620
- Liitunud: 10 Okt 2009 10:38
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
TäpseltMartpoiss kirjutas:Kui Mossega sõidad ja sõidad harjud pideva näppimisega nii ära et ei pane seda tähelegi
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Hea näha, et masinast asja saanud, edu edaspidiseks!