stiilipuhtam eh ühesugune. ning ma ei nääguta vaid ilgun lihtsalt. mul praegu lihtsalt väga hea tuju.MAZ kirjutas:Ma ei tea,mis see sõna "stiilipuhas" sinu kontekstis tähendab. Minule sobib ta hõbedaste velgedega ning thats it.moskiito kirjutas:miks sa veljed ka oranšiks ei värvinud? oleks stiilipuhtam
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ega ma ei arva,et sa näägutad, pigem ma lähtun sellest,mis mulle nagu on kõige enam silma hakanud ja mis endale hingelähedasem.moskiito kirjutas:stiilipuhtam eh ühesugune. ning ma ei nääguta vaid ilgun lihtsalt. mul praegu lihtsalt väga hea tuju.MAZ kirjutas:Ma ei tea,mis see sõna "stiilipuhas" sinu kontekstis tähendab. Minule sobib ta hõbedaste velgedega ning thats it.moskiito kirjutas:miks sa veljed ka oranšiks ei värvinud? oleks stiilipuhtam
Kui tegu oleks ameeriklasega siis võiks rääkida veljed ja kere ühte värvi tegemisest.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna panin kilbid autole külge ning pesin ka kõik klaasid,armatuuri,roolikatte ning polstrid üle,kuna olid natuke määrdunud kogu sellest remondi tööst. Homme siis läheb suuremaks sõitmiseks lahti,hea võimalus arvutada ka hetke kütusekulu välja ise avan,et reaalne on 10l 100km. Aga eks seda näeb,kui sõidud tehtud. Mõttetes on juba teine auto,mis vajaks samamoodi üles ehitamist/tegemist aga sellest juba juttu kunagi hiljem.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Täna siis 15km maha sõidetud palju kütust läks raske öelda. Aeglane differ maanteel ikka kõige parem pole.Mootoril pöördeid üle aga kiiremini ei liigu masin. Pole võimatu,et vahetan Luazi rehvid samasuguste rehvide vastu nagu ees,sest maanteel väga äkilisi liigutusi teha ei tohi rooliga,võtab autole viba sisse(loe tagaosa hakkab omapäraselt käituma ).Põhimõtteliselt on rehvid olemas aga ühel veljel pole kilbi nagasid küljes.
Käisin siis nii linnavahel kui ka maanteel sõitmas ja näitasin nii mõnelegi,kohalikule spektikule autot. Arvamusi oli seinast seina. Aga enamuse arvates,tasus korda teha küll.
Muudest tähelepanekutest avastasin,et jälle hakkas vana viga välja lööma. Nagu kiuste jälle hakkas kojamehe mootor+aknapesur lambist tööle. Põhimõtteliselt ei ole mõtet edaspidi aknapesurit enam külge ühendada. See viga on muide küljes olnud juba eelmise omaniku väitel, auto ostmisest peale. Mis siis ikka kui ei tööta ei tööta,lepin selle teadmisega.
Tagumised piduritrummlid olid seekord soojaks läinud aga pean seda normaalseks,sest klotsid vajavad sissesõitmist ning sisuliselt,on tegu normaalse nähtusega. Kontrollisin ka üle,et ega trossid kinni pole ega kusagilt ratas pole plokeerunud. See osa kõik on korras, seega eks peab olukorda jälgima aga usun,et pika peale see nähtus kaob.
Muud miskit,kirjutada ma enam ei oska, ilmselt tuleb autoga sõitmist veel hulgim enne kui saan ta talvekorterisse panna.
Kui kellegil on üleliigseid esimeste Talleksi logarite porikumme siis neid võib pakkuda,kuna hetkel viskab kõik sodi tee pealt,tungikohtade peale ja see pole üldse hea.
Käisin siis nii linnavahel kui ka maanteel sõitmas ja näitasin nii mõnelegi,kohalikule spektikule autot. Arvamusi oli seinast seina. Aga enamuse arvates,tasus korda teha küll.
Muudest tähelepanekutest avastasin,et jälle hakkas vana viga välja lööma. Nagu kiuste jälle hakkas kojamehe mootor+aknapesur lambist tööle. Põhimõtteliselt ei ole mõtet edaspidi aknapesurit enam külge ühendada. See viga on muide küljes olnud juba eelmise omaniku väitel, auto ostmisest peale. Mis siis ikka kui ei tööta ei tööta,lepin selle teadmisega.
Tagumised piduritrummlid olid seekord soojaks läinud aga pean seda normaalseks,sest klotsid vajavad sissesõitmist ning sisuliselt,on tegu normaalse nähtusega. Kontrollisin ka üle,et ega trossid kinni pole ega kusagilt ratas pole plokeerunud. See osa kõik on korras, seega eks peab olukorda jälgima aga usun,et pika peale see nähtus kaob.
Muud miskit,kirjutada ma enam ei oska, ilmselt tuleb autoga sõitmist veel hulgim enne kui saan ta talvekorterisse panna.
Kui kellegil on üleliigseid esimeste Talleksi logarite porikumme siis neid võib pakkuda,kuna hetkel viskab kõik sodi tee pealt,tungikohtade peale ja see pole üldse hea.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Aga palunjoh97r kirjutas:Väljast on küll väga-väga ilus, kas seest ka mingeid pilte on?
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selle probleemi põhjus peitub kaitsmekarbis. Loksuta-kontrolli kaitsmeid. Map mäleta millise nendest kontakti puudumise probleem see on. Kunagi, kui veel kombiga ringi sai sõidetud, siis maadlesin samuti selle probleemiga tulede-klaasipuhasti omavahelise segadusega. Tükk aega kulus, enne kui vea leidsinMAZ kirjutas:
Muudest tähelepanekutest avastasin,et jälle hakkas vana viga välja lööma. Nagu kiuste jälle hakkas kojamehe mootor+aknapesur lambist tööle. Põhimõtteliselt ei ole mõtet edaspidi aknapesurit enam külge ühendada. See viga on muide küljes olnud juba eelmise omaniku väitel, auto ostmisest peale. Mis siis ikka kui ei tööta ei tööta,lepin selle teadmisega.
Tasa sõuad, kaugele jõuad.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma kahtlen,et seekord viga on kaitsmekarbis,sest kõik kaitsmed said uued sisse ning lisaks on nad korralikult kinnitatud(loe: ei ole välja kukkumas ning omavad kindlat kontakti). Viimane võimalus on proovida teist klaasipesu vedeliku mootorit,kuid see juba tuleviku muusika.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
kaitsmed võivad olla korralikud, aga kui kuskilt jookseb "rada", siis pole kaitsmel midagi pistmist. Kui viitsid siis võib ju kaitsme karbi ära vahetada, paras töö kuid katsetamist väärt.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Las see lüliti olla ,see ei sega mind nagu nii enam klaasipesu vedelikku paagis pole ja reaalselt see mootor sinna klaasile eriti hästi seda vedelikku ei pritsi ka seega,see võib jääda kuhugi tööde nimekirja lõppu.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
Hetkel valmistab peavalu spidomeeter, max kiirus mida spido näitab on 90-95, pedaal on siis põhjas ning mootoril pöördeid palju. Pigem kahtlustan,et spidomeeter vajaks kalibreerimist.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981