Peale ostmist oli masin selline:
Kauaks ta selliseks ei jäänud - kerge kereremont sai ette võetud. Tegemisest eriti pilte pole kahjuks. Enamasti oli pindmine rooste probleemiks. Masin sai ka uue värvkatte. Tulemus polnud just kõige parem, aga tuli leppida (kerged toonierinevused ja värv veits matt). Vahetatud sai ka käigukast ja lisatud karterikaitse, sai pandud ka korralik termostaat. Kuna tagumisel aknalaual olid "õhuaugud" nagunii suuremaks tehtud kõlarite tarbeks, siis lisasin ka tagasihoidlikud 16,5cm koaksiaalid. Peale seda läksime ülevaatusele, kus pääses auto puhtalt läbi. Ka veljed said uue värvkatte ja ka kaks rehvi sai välja vahetatud. Proovisin ka teist iluvõre, mille naabrimees andis.


Eelmise aasta suvel sai auto uuesti lahti võetud, et teha keretööd korralikult ära, sest tulemus ei olnud minu jaoks piisavalt hea. Paraku ajanappuse tõttu jäi asi veidike seisma ja see aasta tuleb töö lõpule viia. Vahepeal sai Tallinnast toodud hunnik juppe, mis peaks lõpuks autole külge minema, aga ju seda hiljem näeb.
Mõned pildid:



Hetkeseis on selline:



Edasi plaanis kere korda saada, mootor hakkas ka jamama - surve on radiaatoris, sellest tuleb lahti saada, tuleb tegeleda ka veermikuga (amordid, vedrud, igasugused puksid ja rooliotsad kah). Kunagi hiljem plaanis veel muretseda laiad plekkveljed, taha stabikas ja ette teine stabikas lisaks. Originaali sellest ei tule, aga päris "tuuningut" ka ei tule. Suveks (saan load) tahaks suure osa asjadest ära teha, iseasi on see, kui palju jääb kooli kõrvalt aega ja ka rahakott paneb omad piirid. Üks doonorauto on ka silmapiiril - kaks ust tuleb kindlalt välja vahetada, nurgad täitsa roostes. Tööd igatahes jagub.