Ilus vaadata ja näha ja toetan mõttega,et siis pole mõtet pulkadeks võtta kui asi toimib.risto626 kirjutas:Mootor ja kõik küljesolevad pudinad on puhastatud ja lähevad järgmisel korral külge. Karter ja õlivõttur on puhastatud ja paigas.
Eilse ja tänase päeva töövõitHulgaliselt diiselkütet ja ropult küürimist.
Et ennetada küsimust, miks ma mootorit ennast pulkadeks ei võta, sis seda kolmel põhjusel-
``ei näe mõtet näppida töötavat asja
``töömaht läheks hetkel liiga suureks
``rahalised vahendid ei võimalda hetkel kap remonti ette võtta
Tnx Mario
ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626

krt kui ikka pead otsas ei ole, sis ajab närvi küll



Kuu lõpuks tahaks kokku saada, ei tea, kuidas õnnestub.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
tulin jälle garaazist
viimased päevad on möödunud vahelduva eduga tööl käies ja garaazis olles kollektoreid ja muid pudinaid külge keerates. Eile sai sidur kokku laotud ning tänase päeva tulemuseks on see, et pada on koos kastiga aiste vahel
. Ükspäev (ülehomme vist) peab paar lõdvikut ja käikari padja ära tooma ning nädala lõpus on kuri plaan esimesed kiiremad
teha 

viimased päevad on möödunud vahelduva eduga tööl käies ja garaazis olles kollektoreid ja muid pudinaid külge keerates. Eile sai sidur kokku laotud ning tänase päeva tulemuseks on see, et pada on koos kastiga aiste vahel



Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
kiiresti oleks paari varrast vaja, pakkuge, kellel on http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... 823#p13823


Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
k2igukasti kylge l2heb 2 varrast, mida tg2pselt vaja? ja Kössari kylge l2heb ka varras? In my opinion seal on tross
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
oleneb väljalaske aastast, mõnel on tross, mõnel varras.SanderV kirjutas:k2igukasti kylge l2heb 2 varrast, mida tg2pselt vaja? ja Kössari kylge l2heb ka varras? In my opinion seal on tross
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
jh, minu omal seal konkreetselt varras.
aga praeguse seisuga vajalikud asjad olemas ning kokkuladumine võib jätkuda
aga praeguse seisuga vajalikud asjad olemas ning kokkuladumine võib jätkuda

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
no bljaa
eile susserdasin kapoti all voolikute, juhtmete ja muu külgekeeramata asjadega. täna sis leidsid oma koha auto all sumps, kardaan, käiguvahetushoovastik ja kässarimajandus ära ühendatud. Lisaks veel sada muud asja.
Kuid nagu ütleb Savi Ets- "Tehtud". Täna saabus sis see kauaoodatud hetk, mille nimel sai kõik puhkepäevad selle kuu algusest kuni tänaseni garaazis veedetud- mosse liigub ja väga edukalt.
Üllataval kombel käivitus ta pärast neljakuulist seismist suht-koht kergesti. Siduri timmisin kh ära, enam ei piparda ja nüüd liigub nagu peab.
Järgmisel nädalal vaja õli veel ära vahetada, lisaks mõningad pisiasjad veel ning siis saab auto loodetavasti linna talvekorterisse ära tuua.

eile susserdasin kapoti all voolikute, juhtmete ja muu külgekeeramata asjadega. täna sis leidsid oma koha auto all sumps, kardaan, käiguvahetushoovastik ja kässarimajandus ära ühendatud. Lisaks veel sada muud asja.
Kuid nagu ütleb Savi Ets- "Tehtud". Täna saabus sis see kauaoodatud hetk, mille nimel sai kõik puhkepäevad selle kuu algusest kuni tänaseni garaazis veedetud- mosse liigub ja väga edukalt.

Järgmisel nädalal vaja õli veel ära vahetada, lisaks mõningad pisiasjad veel ning siis saab auto loodetavasti linna talvekorterisse ära tuua.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
Teen sis kokkuvõtte kh ära. Ls 83100 km
Vahetatud osad
* siduriketas
* grafiittald
* siduri peasilinder
* töösilindri mansetid
* radika lõdvikud
* karteri tihend + suurem osa mootori välimisi tihendeid
* sidurikoja simmer
Tehtud tööd:
* mootori ja detailide väline pesu
* karteri ja õlivõtturi puhastamine
* siduri remont
* uus mootoriõli (SCT, 15W-40), käigukastiõli, jahutusvedelik, sidurivedelik
Uuel aastal plaanis esimeste rattalaagrite, käigukastipadja ja piduritrosside vahetus. Toon ta linna talvekorterisse ära, vaatab, ehk peab sidurit kevadel veidi timmima.
EDIT : Auto siis nüüdsest töö juures, kuhu ta jääb kevadeni. Küll aga tundub, et pärast remonti käivitub ja käib tunduvalt paremini kui enne.
Arvatavasti oli põhjuseks sisselaskekollektori tihend, mille vahelt ta korralikult lisaõhku tõmbas. Ühtlasi selgus, et temperatuuriandur on lõplikult maha surnud
.
Kuna laialilennanud siduri tõttu seisis ta mul praktiliselt pool hooaega, sis kogunes läbisõidetud km 3000 jagu. Ple viga, uuel aastal uue ja suurema hooga. Seniks: case closed.!!!
Vahetatud osad
* siduriketas
* grafiittald
* siduri peasilinder
* töösilindri mansetid
* radika lõdvikud
* karteri tihend + suurem osa mootori välimisi tihendeid
* sidurikoja simmer
Tehtud tööd:
* mootori ja detailide väline pesu
* karteri ja õlivõtturi puhastamine
* siduri remont
* uus mootoriõli (SCT, 15W-40), käigukastiõli, jahutusvedelik, sidurivedelik
Uuel aastal plaanis esimeste rattalaagrite, käigukastipadja ja piduritrosside vahetus. Toon ta linna talvekorterisse ära, vaatab, ehk peab sidurit kevadel veidi timmima.
EDIT : Auto siis nüüdsest töö juures, kuhu ta jääb kevadeni. Küll aga tundub, et pärast remonti käivitub ja käib tunduvalt paremini kui enne.



Kuna laialilennanud siduri tõttu seisis ta mul praktiliselt pool hooaega, sis kogunes läbisõidetud km 3000 jagu. Ple viga, uuel aastal uue ja suurema hooga. Seniks: case closed.!!!

Viimati muutis risto626, 31 Okt 2010 20:00, muudetud 1 kord kokku.
Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, risto626
tubli oled, risto! 
