Olen siinses foorumis uustulnuk ning mõtlesin, et teen siis enda masina kohta ka teema ära. Ostetud sai ta 23.augustil 2010. Esialgne plaan oli tegelikult mosseliigat/rahvarallit sõita, aga praeguseks on juba selgunud, et masin on niivõrd korralik, et ei raatsi lõhkuma minna. Ostmise hetkeks oli ta seisnud 5 aastat garaažis. On näha, et endine omanik on masinat elu hinnaga hoidnud ning selle eest hoolitsenud. Põhi on nii seest- kui ka väljastpoolt õliga üle käidud, et vältida korrosiooni teket. Ainult tagumine põll tahab vahetust. Tehnika on ka tõsiselt hästi säilinud. Pidime vahetama ainult bensupumba ning saime ta kohe käima. Lisaks sellele läheb vahetusse spidomeetriblokk, kuna spidomeeter on otsad andnud. Pika seismise peale oli ka sidur kinni hakanud, kuid selle saime kogenud meeste näpunäidete järgi lahti. Mis ma ikka rohkem oskan rääkida..Natuke pildimaterjali masinast ja tehtud tööst.
23.08.2010
Algas pukseerimine uude koju.
Salong tahab veidi puhastamist.
Kaasa saime väga korralikud talvekad (pildil) ning ka suvekad, eraldi velgedel.
24.08.2010
Mootoriõli vahetus.
Töö käib.

Korrosioonitõrje.
Pärast salongipesu - siinkohal suur tänu õdedele.

Ette sai üks suvekas pandud, rohkem kahjuks ei jõudnud.
25.08.2010
Tänasest päevast kahjuks pilte pole. Ega midagi erilist teinudki. Panime kõik 4 suvekat alla, samal ajal vaatasime ka klotsid üle..Juhipoolsed tagumised ning kundepoolsed esimesed klotsid tahavad vahetust. Tegime ka ühe proovisõidu, vesi läks keema..loodetavasti asi on radikas. Selle plaanime läbi pesta või vajadusel välja vahetada.
Järgmise korrani, Gustav.
